Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Den enda jag inte uttalar rätt är topp3. Hur fan kan det uttalas toppe? Det är ju en trea. Trean ska föreställa ett E. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Jäger EDIT: Topp3 ska uttalas Tåpptre inget annat! Redigerad 10 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Dänjerbååj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jäger EDIT: Topp3 ska uttalas Tåpptre inget annat! Toppe ska det uttalas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Toppe ska det uttalas... Nej, jag tänker inte börja uttala det så, Tåpptre får lajf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Topptre ska det ju uttalas. Om han ville att det skulle bli toppe varför skrev han inte med e istället för 3 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Topptre ska det ju uttalas. Om han ville att det skulle bli toppe varför skrev han inte med e istället för 3 då? H4xx0r? På "H4xx0r-språket" är 3 ett E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nåksisst =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Topptre ska det ju uttalas. Om han ville att det skulle bli toppe varför skrev han inte med e istället för 3 då? Det var Karatemorfar som kom på det, han började kalla mig Toppe av någon anledning, sen gjorde han om det till Topp3. Och jag snodde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jaså? I det här landet pratar vi svenska iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 De flesta brukar kunna leetspeak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 3 = E på datanördspråket Tänker ändå tänka att topp3 uttalas topptre!!1111ettettett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tänker ändå tänka att topp3 uttalas topptre!!1111ettettett Topp 3. Plats 1. Toppe Plats 2. Topp3 Plats 3. Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det var ett väldigt ogenomtänkt nick Vet inte vad jag hadde i huvudet när jag reggade mig här Haha samma här "m0rd0r" vad fan är det för namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Haha samma här "m0rd0r" vad fan är det för namn .mnållrdnållr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Arvid = [Arvid] Namn med självklara uttal som t.e.x Frenzy och xstreem läser jag som de uttalas men de lite mer säregna namnen läser jag oftast som de stavas. Picko, kricke, asore o.s.v Topp3: Jag har sagt topp-tre så länge jag kan minnas, har aldrig ens tänkt att det ska uttalas på något annat sätt. Haha, "toppe". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 PE-CE eller Psss som min dumme vän uttalade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Arvid = [Arvid] Namn med självklara uttal som t.e.x Frenzy och xstreem läser jag som de uttalas men de lite mer säregna namnen läser jag oftast som de stavas. Picko, kricke, asore o.s.v Topp3: Jag har sagt topp-tre så länge jag kan minnas, har aldrig ens tänkt att det ska uttalas på något annat sätt. Haha, "toppe". Får bli ett word där tack, nu slapp jag skriva samma sak själv Redigerad 10 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Så här uttalas mitt: dawrk-dziäk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Så här uttalas mitt: dawrk-dziäk Blev bara svårare nu . Jag brukar säga dark (mörk) jak (djuret jak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts