BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [:Ib:ito] Ibiito, typ. EB2... Liksom... De som uttalar mitt namn Ebeto är de jag tänker hitta och döda... Muhuhaha! BTW, när fan uttalar man GTA-Sajtarnas namn? Sitta hemma och läsa användarnas namn högt för sig själv? Humm... HAHA... jag har alltid uttalat de ebeto... o tänker fortsätta me de (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 När man ser nåt som är skrivet läser man ju det automatiskt i hjärnan(för mig iaf). Inte jag. Vet inte varför dock. Men jag gillar det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ganska svårt? VickeKkss (?) Förra: GundeFfem (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 HAHA... jag har alltid uttalat de ebeto... o tänker fortsätta me de (:!!! Feckah! Ebee2! Sluta uttala det fel! Från och med nu ska jag uttala ditt namn som "Grill-Johan" och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Petterson? har alltid sagt pirsson.. Det var ett väldigt ogenomtänkt nick (:!!! Vet inte vad jag hadde i huvudet när jag reggade mig här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Hmm svårt. många säger Add Tré vilket funkar aldeles utmärkt.. Men kallas ju för Adde IRL så Add3= Adde fast bakovänt E. (:!!! Redigerad 10 juli, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det var ett väldigt ogenomtänkt nick Vet inte vad jag hadde i huvudet när jag reggade mig här Jag utalar ditt nick: P-ett-rssn' EDIT: Eller nä inte edit men ville skriva edit AddtrE tr utalas väldigt snabbt. Eller jag vet inte riktigt Olika (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ejsår Har alltid uttalat det asore mitt = kwad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hör en spansk landsman säga 'Cortez' så vet ni hur det uttalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Chårthäss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kårleån Titta på Gudfadern så hör ni där hur det ska uttalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Fajerbläjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har alltid uttalat det asore mitt = kwad Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vilken stad? Borgholm? Edit: Till Tija. Nej, Borås. Det är tuffhetens mästarstad, och jag är så tuff, så jag är tuffast i den stan. Borgholm har ju typ bara ett jävla slott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Borgholm har ju typ 100 invånare. Var det jag syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Borgholm har ju typ 100 invånare. Var det jag syftade på. Och 75 000 på sommaren typ. Turister is the shizzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Keigl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Den enda jag inte uttalar rätt är topp3. Hur fan kan det uttalas toppe? Det är ju en trea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Den enda jag inte uttalar rätt är topp3. Hur fan kan det uttalas toppe? Det är ju en trea. 3 = E på datanördspråket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts