Foo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Fooooooooooooo.......... Med avtagand [o] altefterssom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag uttalar det "PeeKayZed", som på engelska då. Mitt uttalas "Kawlahn" eller bara "Kalan" Oh. Jag som alltid sa [Kaveln A] Förr. Du vet. Kvinnornas hemliga vapen xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 An-do .. hej så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Typ [Mongos] Hmm.. inte Mongo som andra säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Typ [Mongos] Hmm.. inte Mongo som andra säger Mån-Gos? Typ som i gosig utan ig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mån-Gos? Typ som i gosig utan ig? Jao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mån-Gos? Typ som i gosig utan ig? Nej nej, Moon Gås. Du vet, graden över Darkwing Duck, The Moon Gås . Fjäderfä på månen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Toki [tooki] ...nån som spelat det underbara spelet på Sega? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ska nog byta namn till Volvo så att jag aeger Saab Jadu. Alla har olika uppfattningar. Enligt mig äger SAAB Volvo och enligt andra äger Volvo SAAB. Alla tycker inte lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jadu. Alla har olika uppfattningar. Enligt mig äger SAAB Volvo och enligt andra äger Volvo SAAB. Alla tycker inte lika. Men ändå vet alla att VW äger allt xP (det var ett skämt, men sant enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Man uttalat Tija som det ser ut. Som "tia". Eller, ja, Tija, då.... Jag är tuffast i stan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jadu. Alla har olika uppfattningar. Enligt mig äger SAAB Volvo och enligt andra äger Volvo SAAB. Alla tycker inte lika. En del (som jag) tycker Toyota äger både Volvo och Saab ...Horror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 ...Horror! Läser du PC Gamer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Tok-Pelle. Edit: Kom av mig. Fannylin(olja) Redigerad 9 juli, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Vilken stad? Borgholm? (:!!! Edit: Till Tija. Redigerad 9 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 SNIER på amerikansk-englelska. (eller som i GTA VC, Cubans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [:Ib:ito] Ibiito, typ. EB2... Liksom... De som uttalar mitt namn Ebeto är de jag tänker hitta och döda... Muhuhaha! BTW, när fan uttalar man GTA-Sajtarnas namn? Sitta hemma och läsa användarnas namn högt för sig själv? Humm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [:Ib:ito] Ibiito, typ. EB2... Liksom... De som uttalar mitt namn Ebeto är de jag tänker hitta och döda... Muhuhaha! BTW, när fan uttalar man GTA-Sajtarnas namn? Sitta hemma och läsa användarnas namn högt för sig själv? Humm... När man ser nåt som är skrivet läser man ju det automatiskt i hjärnan(för mig iaf). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [:Ib:ito] Ibiito, typ. EB2... Liksom... De som uttalar mitt namn Ebeto är de jag tänker hitta och döda... Muhuhaha! BTW, när fan uttalar man GTA-Sajtarnas namn? Sitta hemma och läsa användarnas namn högt för sig själv? Humm... Oh no! Dont kill me (:!!! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 När man ser nåt som är skrivet läser man ju det automatiskt i hjärnan(för mig iaf). Inte bara så för dig, för mig med (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts