ZcruweN Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vetefan hur jag egentligen utallar mitt namn, dom flesta säger [skruven] men jag säger mer [chcruwen] med ett ch ljud om ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Piikoh. I:na ska uttalas som i t.ex. "illa". Inte Picko, för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Piikoh. I:na ska uttalas som i t.ex. "illa". Inte Picko, för helvete. .ööh... i "illa" och "picko" så uttalas ju i'na likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 .ööh... i "illa" och "picko" så uttalas ju i'na likadant Det uttalas Piikoh, inte Picko, det var vad jag syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hur byter man namn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 BigBear (inte beer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hur byter man namn ? PM:a Hultenius. Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) . emo Redigerad 9 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Scrueiibb med engelsk uttal? Fel? Nja. Bara ett icke-svenskt "kr"-ljud helt enkelt. Typ, scörribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Säger skribb som ordet skribent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Pettersson Petterson? har alltid sagt pirsson.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Colan = "Kålan" Typ som Coca- cola men bara lägg till ett N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Arman [armann']... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Chilli13 helt normalt Inte Chili utan Chilli irriterar mig på såna som skriver och kallar mig Chili hmmpf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Wiinör er det retta så det ska alla seja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Karajja eller Karija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Chilli13 helt normalt Inte Chili utan Chilli irriterar mig på såna som skriver och kallar mig Chili hmmpf Yo Chili13, du e boeg Skojjar ju bara ville bara reta dig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Karajja eller Karija Ja karajja Mejdmejnöposafitilamindori < mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bullett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bullett W0rd... ... ungefär som Bullen, fast man byter ut en med ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts