Topp3 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tåppe. Inte Toooppe, Topptre eller kokobäng, bara Tåppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har alltid sagt KalleR Men kariya har rättat mig ett par gånger.. Joo, de flesta gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Grim (eneglskt utal) en gång när jag spöade massa töntar på cs i fjällen så satte dom pass på servrn o frågade alla som undrade passet om dom hetter grim (med svenskt utal) Redigerad 9 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [KurunirÅffValinåår] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har alltid sagt Pe Kå Ess..orka säga Pe Kå Säta.. HAHAHA.. ja säger oxo Pe Kå Ess... fast inte för att ja inte orkar Pe Kå Säta.. utan.. ja.. öh.. bara sagt så.. fast ja sett att e stått z mitt uttalas väll brodd... "rodd" som i... ja.. som de ska va.. roddbåt o så ett b före inte be-rodd.. utan brodd.. mohahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Beenvit med svenskt uttal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Uttalas som jude på engelska fast med H istället för J. Jobbigt. Nja, kanske man säger lite mer "Hujuw" fast första u:et uttalas typ inte, men som sagt skit svårt att skriva hur man ska uttala det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [DimmpS] Tror jag... snabbt "p" iallafall Inte "Dimp Säta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Pettersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Simon på engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 På 'ren' svenska så är det något imellan Haxor och häxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 SpookPlumpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [Row-ninn] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Si-Kårka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tåppe. Inte Toooppe, Topptre eller kokobäng, bara Tåppe. Haha va? Jag säger Topptre om dig mitt är Twik typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Sör.Pär typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag brukar inte uttala forumnamen så ofta... men visst, Tackleberry är amerikanskt och uttalas nästan [Täckel bärry]. Inte riktigt, men jag kunde inte komma med någon närmare förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Panimaala. A:na ska uttalas som i 'allt' eller 'amatör'. Panimala. Panimala. Panimala. Panimala. Panimala. Panimala. Panimala. Panimala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [JTApempfuulajf] Hmmm... Hur menar du egentligen? Just nu har du ju blandat lite konstigt, sak det vara så? Först och främst, uttalar du GTA som det engelska [Dji Ti Äj] eller svenska [Ge Te A]? (Skrev extra tydligt för att förstärka vad jag syftar på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tåppe. Inte Toooppe, Topptre eller kokobäng, bara Tåppe. För länge sen sa jag Topptre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts