aikjonas12 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) [ai kå jonas tolv/tålv(typ villket som)] Svårt? Edit: *** ***** **** , ny sidsa! Har alldrig haft en varning och försöker stå fast vid det.(eller hur man nu ska utrycka det) Redigerad 9 juli, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Uttalas skribb. Och då kan man ju själv välja att säga det på svenska, eller med engelsk uttal (som scribb). Scrueiibb med engelsk uttal? Fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Inte är det Hev som jag vet att många tror (iallafall lärare när det är upprop "Sebastian Hev", i lågstadiet sa en lärare Sebastian Håw) utan det uttalas Hjuv ungefär, ganska svårt att skriva det. Uttalas som jude på engelska fast med H istället för J. Jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Uttalas [biiiiiiiit] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Peskele Pess(s som i piss)ckele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hejlow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Pluonts. Som det låter helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 .mettanålick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Patrik. Inte Pätrick, som i engelskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Diezl = Dizl Engelskt utal... Alltså lite annolrunda uttal på I:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Diezl = Dizl Engelskt utal... Alltså lite annolrunda uttal på I:et Dajzl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Misterlene eller ja föredrar bara lene egentligen men orka byta nick..bara massa krångel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Lene..e inte de ett tjejnamn? får mig att tänka på lena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Uttalar mitt "Slippy" .. som det stavas .. men uttalar mitt gaming nick "Izzäl" .. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kalle R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kalle R Har alltid sagt KalleR Men kariya har rättat mig ett par gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Dajzl? Fan du har rätt det var inte så jag tänkte det ... Edit: Eller jo det finns flera uttal på I i engelskan Hmm som att säga (Vin) Diesel Sånt I Tror ja Redigerad 9 juli, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Som det låter. Everest. Som i Mount Everest. Samma på engelska, kanske lite annorlunda på 'r' , men inga svårigheter alls. Undrar dock lite grann över Tija. Om det ska vara Ti-dja, eller mer Tia..? Redigerad 9 juli, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Funnylin = Fannylinn? Lin som i linolja ...Fan vad bäst jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Som det låter .. Gta-playern.. och hur byter man namn ? :S går det ens ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts