Liquid_Ice Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Lickwid Ajs ungefär...alla som kan engelska hajjar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Inte är det Hev som jag vet att många tror (iallafall lärare när det är upprop "Sebastian Hev", i lågstadiet sa en lärare Sebastian Håw) utan det uttalas Hjuv ungefär, ganska svårt att skriva det. Redigerad 9 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 JayeMCi typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har alltid sagt Pe Kå Ess..orka säga Pe Kå Säta.. När jag såg namnet tänkte jag på "pecause" istället för because hajar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Eck-striim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Frenzy.... Alla har väl hört hur de säger Kill Frenzy i de första gtaspelen ? Ja det låter som det säger Kill Friendly men okej. [JTApempfuulajf] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) När jag såg namnet tänkte jag på "pecause" istället för because hajar ni? Nej? ' Edit: Eller kanske Redigerad 9 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 My-stick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 btw hur uttalar man pKz? Av nån jädra anledning säger jag "Päckz" Fråga inte varför... för jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Crice då? Krike? Krise? Krajs? (brukar säga krajs, men är osäker på vad det ska vara.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Av nån jädra anledning säger jag "Päckz" Fråga inte varför... för jag vet inte Ungefär det jag menade om Flanders undrar Because betyder därför på engelska. En del säger fel så man hör att dom säger Pecause(säg det själva så fattar ni nog). Säger man Pecause snabbt utan vokaler och byter ut S:et mot ett Z:a...pKz!! Redigerad 9 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Crice då? Krike? Krise? Krajs? (brukar säga krajs, men är osäker på vad det ska vara.. ) Krajs.. Funnylin = Fannylinn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [gurfi]. kort u. som i fuck eller Urban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Krajs.. Funnylin = Fannylinn? Crice menas väl Jesus Crice? Redigerad 9 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Sakk typ, men jag vill byta namn till KonkelBaer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mister Wajs Gay btw hur uttalar man pKz? Vet inte varför men jag säger : P k s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ungefär det jag menade om Flanders undrar Because betyder därför på engelska. En del säger fel så man hör att dom säger Pecause(säg det själva så fattar ni nog). Säger man Pecause snabbt utan vokaler och byter ut S:et mot ett Z:a...pKz!! Fattar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vet inte varför men jag säger : P k s .jupp jag med.. blir så jobbigt att säga pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Crice då? Krike? Krise? Krajs? (brukar säga krajs, men är osäker på vad det ska vara.. ) Han har sagt för längsen på n0f (R.I.P :'( ) att det uttalas Krajs. Varför jag kommer ihåg det vet jag inte, men det gör jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Uttalas skribb. Och då kan man ju själv välja att säga det på svenska, eller med engelsk uttal (som scribb). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts