VickeX Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Pekåsäta. ^^ Jag har typ alltid sagt Pej-Kej-Äss. Eller någonting sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 .mycket "jag har alltid sagt" här... går ni verkligen omkring och uttalar folks nick hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 .mycket "jag har alltid sagt" här... går ni verkligen omkring och uttalar folks nick hela tiden? Nej men det händer att man tänker dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) .mycket "jag har alltid sagt" här... går ni verkligen omkring och uttalar folks nick hela tiden? Det jag skriver nu läser du, right? Och när du läser "uttalar" du orden i huvudet. Precis som när jag läser KalleR så tänker jag kaller... När du läser vinnecool tänker du vinnecool, eller hur? Då måste du ju ha enn uppfattning på hur det uttalas. Redigerad 11 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) .jepp, men då uttalar man ju inte namnen utan tänker dom.. Redigerad 12 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 [sijana] Eller liknande... Ensamt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Hur många sätt finns det att säga Tim på? Redigerad 12 juli, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 [sijana] Eller liknande... Ensamt.. Väldigt ensamt. Du är ensam också, mycket ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Väldigt ensamt. Du är ensam också, mycket ensam. :'( Ja ska faann säjja till stalhell ock kallerr och alkla domm modarna så ska fan domm anmälla dig för sånta påhop!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 :'( Ja ska faann säjja till stalhell ock kallerr och alkla domm modarna så ska fan domm anmälla dig för sånta påhop!!!!!11 Alltså jag mennadde de itte, jah lovvarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Alltså jag mennadde de itte, jah lovvarr! Keh då¨... du äör sån ursäkktad... ...... c6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Keh då¨... du äör sån ursäkktad... ...... c6? Oké! 30 slak duh vett !!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hur många sätt finns det att säga Tim på? (:!!! .minst 2 iaf... timm och tiiiim... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kan ju säga hur jag säger era som skrivit här... KalleR- Kalleärr (kan hända att jag säger typ kalleradio) Metanolic- Metanålik thotim- Totim (:!!! vinnecool- Vinnekool Zack- Sack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Eggetnittioett (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Virrekool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Wállée-Båll närå, bara skoja det utalas som det låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts