darkjak Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Blev bara svårare nu . Jag brukar säga dark (mörk) jak (djuret jak) Så uttalar sig bara den som är obildad... eller dum... eller som gick i skolan innan man började lära ut engelska... eller... om man kommer från skåne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 [Kraks] eller [mårfin] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Så uttalar sig bara den som är obildad... eller dum... eller som gick i skolan innan man började lära ut engelska... eller... om man kommer från skåne! Då får vi säga att jag är från skåne.. fast jag inte är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 VISE Inte VIKE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 .alexZander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 VISE Inte VIKE... Jag har alltid sagt Vajs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag har alltid sagt Vajs.. Det är okej att du kallar mig det... Redigerad 11 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 VISE Inte VIKE... Har också alltid sagt Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har också alltid sagt Vice Vice, men det är helt rätt! Fortsätt med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har också alltid sagt Vice Inte så konstigt efterom han hteter Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alla mina kompisar säger Radius, som man uttalar det på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alla mina kompisar säger Radius, som man uttalar det på engelska Rejdius då altså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Inte så konstigt efterom han hteter Vice. Vajs menar ja :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Semtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Semtoth Ksemtåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Rejdius då altså? Kan nog stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ksemtåt? Zemtoth säger jag iaf... Med läspande [th]-ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Crice menas väl Jesus Crice? Njet... vet inte vad jag tänkte på när jag kom på det, var trots allt snudd på tre år sedan *skrockar förnöjt*... Och som Curly med den ljuva sångrösten förklarat, så uttalas det 'Krajs'... gå nu hem och sakna n0f, din lodis. Ja, just du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Pekåsäta. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Njet... vet inte vad jag tänkte på när jag kom på det, var trots allt snudd på tre år sedan *skrockar förnöjt*... Och som Curly med den ljuva sångrösten förklarat, så uttalas det 'Krajs'... gå nu hem och sakna n0f, din lodis. Ja, just du... Sen var det väl ändå jag som kom på Jesus Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts