IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kanske redan finns nån sån här topic, men har iaf inte hittat någon. som dom flesta borde förstått vid dehär laget så är frågan alltså, hur utalar du ditt namn?. jag kan ju börja med att säga att mitt namn uttalas ajscändy(som dom flesta nog redan vet..) hmm, så..hur utalas ditt namn? (forumnamn.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Påttsårrk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Som äss på engelska.. eller [Äjs] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Som äss på engelska.. eller [Äjs] Har alltid varit osäker på ditt namn..har alltid utalat det som Äjs eller Äjk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 "Ziwone" om det kan vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mitt uttalas [Karatemorfar] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har alltid varit osäker på ditt namn..har alltid utalat det som Äjs eller Äjk.. Äjs stämmer ju rätt bra.. men Äjk? What the hell were you thinking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Äjs stämmer ju rätt bra.. men Äjk? What the hell were you thinking? Dunno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 My name utalas "Blus"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Körly blir det väl. Han under mig: Har alltid uttalat det som Asår, tänker även fortsätta med det. Redigerad 9 juli, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ejsår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Körly blir det väl. Han under mig: Har alltid uttalat det som Asår, tänker även fortsätta med det. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Lindzzzztröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Uttalas [ställHäll] svårare än så är det inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Han under mig: Har alltid uttalat det som Asår, tänker även fortsätta med det. Spelar väl ingen roll hur man uttalar det? Uttalandet "Asår" stör inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ace jag uttalar ditt som :Ejs Frenzy.... Alla har väl hört hur de säger Kill Frenzy i de första gtaspelen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Mister Wajs Gay btw hur uttalar man pKz? Redigerad 9 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 btw hur uttalar man pKz? Jag säger bara bokstäverna p-k-z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mister Wajs Gay btw hur uttalar man pKz? Har alltid sagt Pe Kå Ess..orka säga Pe Kå Säta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Fländers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts