Mr Mister Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 En gång när jag letade efter en golfbil i Leaf Links, så kom det en grabb på en Freeway på den där lilla vägen som går bredvid golfbanorna! Jag såg också en vanlig fotgängare gå där. Och innan jag gick in i Leaf Links så såg jag däckspår utanför. Helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jo..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 ne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 visst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Inne på flygplatsen kan det ibland åka omkring bilar på en rad som om det vore en väg där konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 På flygplatse kör det bilar som sladdar och har sig!! Dom är sånna som just fått körkort och gillar sånt min teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts