RavenE Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Är det någon som vet en bra sida där man kan köpa amerikanska skyltar? Jag har kollat på: Blocket Tradera Lite på Google... Kan någon "Googlare" leta upp en sida? I Sverige helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Lär finns på E-bay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Lär finns på E-bay! Japp. Garanterat. Titta där Ebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ursäka mig men... vadå Amerikanska skyltar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ursäka mig men... vadå Amerikanska skyltar? Typ vägskyltar, reklam & liknande gissar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vad ska man med det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Samla på, sätta upp på rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Samla på, sätta upp på rummet Det finns en del amerikanska registreringsplåtar på Tradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kanske vore kul att ha en Route 66-skylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad är så särskilt med Route 66? Det enda jag vet med Route 66 va att det fanns returanger som hette det. Bland annat en på Hallandsåsen som man åt på när man skulle till Skåne men den tog dom ju bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad är så särskilt med Route 66? Det enda jag vet med Route 66 va att det fanns returanger som hette det. Bland annat en på Hallandsåsen som man åt på när man skulle till Skåne men den tog dom ju bort. Åh, minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad är så särskilt med Route 66? . http://www.historic66.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts