Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ni kan omöjligt vara seriösa! Man tar inte tvättsvampar och gnider på skivor... Nej just det! Man tar en disktrasa ffs. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag använder tröjan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Tejpar fast dom på bilen , å kör dom igenom biltvätten på statoilmacken, (:!!! Redigerad 10 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Man kan andvända t-röd på dvd skivor så de blir rena. Annars så är mina skivor rena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Har aldrig haft problem med repade skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej just det! Man tar en disktrasa ffs. Precis.... Själv har jag utvecklat tekniken "Bränn-bort-smutsen". Säger inte mer än bunsenbrännare och mycket papper.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ni kan omöjligt vara seriösa! Man tar inte tvättsvampar och gnider på skivor... Vad e felet med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vad e felet med det Dom är inte så mjuka så det blir inte bra då.. Använd disktrasa istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Tejpar fast dom på bilen , å kör dom igenom biltvätten på statoilmacken, LOL Jag använder tröjan. Får aldrig större repor på mina skivor så jag behöver aldrig lämna in dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Använder tröjan ska nog testa ditt sätt egget Dom på Game sa att det är så man repar skivorna för det kan finnas smuts på tröjan så repas den. Jag använder fiberduk Edit Fast om skivorna är riktigt repade så tar jag skivan till powerstore och slipar den för 40 riksdaler Redigerad 12 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Pissar på dom och skiter sen på den, har hört att gödning är bra för hygienen äh, skoja bara, jag brukar tvätta dom med en torr servett, med tröjan, eller under rinnande vatten (inte urin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Flåsar på den och knider av med tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Asså...om man har repor på en skiva kan man lämna in dom då?!!! och så undrar jag om det kostar nåt isf?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Asså...om man har repor på en skiva kan man lämna in dom då?!!! och så undrar jag om det kostar nåt isf?? Jo det är några som skrivit om det. Följ tråden från början så hittar du nog dessa inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts