Egget91 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Själv brukar jag ta en tvättsvamp och blöta och sen gnider jag runt den på skivan Funkar faktist rätt bra Hur gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Skivor?Hehe brukar inte anv skivor sitter bara på nätet heladagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har en maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Använder tröjan ska nog testa ditt sätt egget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Brukar vara ordentlig med mina skivor Nej men om det behövs rengöra så tar jag en sån där tygbit som man rengör glasögon med och gnider lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Brukar vara ordentlig med mina skivor Nej men om det behövs rengöra så tar jag en sån där tygbit som man rengör glasögon med och gnider lite Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Använder tröjan Jag använder också tröjjan, det funkar rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag sköter mina skivor, så jag behöver inte rengöra dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag sköter mina skivor, så jag behöver inte rengöra dom.. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag använder också tröjjan, det funkar rätt så bra Samma här. tycker också att det funkar bra. eller så kan jag ta en diskborste, Yes och rengör skivan ordentligt så jag kan spegla mig i den sen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tröjan, ifall de är riktigt repade så brukar jag ta dem till en butik nere i stan som fixar det för 70 spänn / skiva. Händer iofs inte så ofta, är ganska försiktig med mina skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Tröjan, ifall de är riktigt repade så brukar jag ta dem till en butik nere i stan som fixar det för 70 spänn / skiva. Händer iofs inte så ofta, är ganska försiktig med mina skivor. Ha! Skicka dom till CD-reperatörerna istället . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Skvätter på lite diskmedel om den är mycket skitig sen sköljer jag den (Logiskt va?). Om det är en repa så lämnar jag in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Använder nästan aldrig skivor, dom jag har använder jag tillräckligt lite, så det blir ej smustiga Redigerad 9 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Alla skivor (spel/musik) jag köper/får rippar jag till datorn, och använder aldrig mer skivorna så slipper jag repor och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Om jag får repor på t.ex nya ps2 spel så skickar jag den till cd-repartören .. Annars så gnuggar den mot min tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag är varsam om mina saker så jag behöver inte göra rent dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Dra inte "med" skivan.. utan dra innifrån o ut... brukar ta en tvättsvamp (den öh.. mjuka sidan) o lite diskmedel.. så drar ja... inte "med" skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Gnider en tegelsten mot skivan då försvinner smutset men desvärre blir det repor ¨ ( ) Nä, men ärligt talat så behöver jag aldrig rengöra mina skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ni kan omöjligt vara seriösa! Man tar inte tvättsvampar och gnider på skivor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts