epaaj Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Behöver man öppna någon port för att köra GTA2 spelserver? I så fall, vilken? Edit: Felskrivning Redigerad 10 juli, 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vem är "han"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Online eller lan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epaaj Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 PluOntS: Jag skrev fel. Det ska stå 'man'. qouad_Gta: Speler det någon roll? Det var huvudsakligen Online jag tänkte på, så om du vet det kan du väl berätta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 PluOntS: Jag skrev fel. Det ska stå 'man'. Okej. Då är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag spelar lite online ibland...vi gör bara så som dets står i gtasajtens guide...inet strul med att öppna portar har krävts för oss iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epaaj Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag spelar lite online ibland...vi gör bara så som dets står i gtasajtens guide...inet strul med att öppna portar har krävts för oss iaf. Har du router då? Har du fler datorer i nätverket som är uppkopplade till internet? Min router blockar ju nästan alla portar och någonstans måste ju trafiken gå genom om jag ska starta en gta2spelserver. Men vilken port vet jag inte :/ Jag kanske kan scanna en gång när jag kör lokalt. Då borde jag kunna se vilka portar som är öppna och gissa vilken som är till GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vet inte han brukar starta, inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 TA2 requires port 47624 TCP/UDP and the port range 2300-2400 TCP/UDP to be open/forwarded for joining or hosting games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag vet inte heller hur man kan köra det på nätet, det funkar bra genom lan men inte annars vet någon problemet? jag kan tillägga att jag har orginalspelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar90 Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Jag vet inte heller hur man kan köra det på nätet, det funkar bra genom lan men inte annars vet någon problemet? jag kan tillägga att jag har orginalspelet! ghammal quote, men om du är kvar.. hamachi logmein.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Jag tackar för svaret, om än ett par år senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts