Jump to content

The green Sabre HJÄLP :)

Share

Recommended Posts

Finns det nån som kan berätta för mig hur ajg ska göra i uppdrager "the green Sabre" när man ska upp på ett berg och förstöra bevis material och sen ta kort.. jag har letat och letat men hittar inget.. ;P

Men du ska ju döda mannen i stugan och sen fotografera kroppen :P

Akta dig för vakterna :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åkte cross lite för högt så ja flög ner på stugan me hojjen, det var bara att skjuta dem synliga vakterna med Slience gun och smyga ner ,skjuta han i bakhuvvet o fotta, tog en cross o åkte ner till Angel pine igen ;P

Hade du en silenced pistol? ;)

Tar inte C.R.A.S.H alla ens vapen :wub:

Jag hade inte ett enda vapen när jag körde :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattade inte vad jag skulle göra, så jag smög mig förbi vakterna (helt utan vapen förstås, tänkte inte på att jag kunde köpa det) in i stugan där jag tog typ 30 kort på snubben. "Jaha, och nu då?" tänkte jag, så jag gick ut ur huset. Då flydde snubben i nån bil, och jag följde efter på en sanchez. Vid foten av berget lyckades jag välta hans bil, och sen var det till att slå hjäl honom med knytnävarna, ta ett kort, och åka tillbaka. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången så flydde han. följde efter, men klart som fan så sprängdes han :lol:

men nu har du fixat uppdraget va?

Kör över alla vakterna med sanchezen (stanna INTE, kör fram och tillbaka), ta sista vaktens vapen (som förmodligen inte hinner försvinna) och skjut gubben i huvudet. Ta ett kort, åka tillbaka.

Förövrigt, jag gjorde lite fel första gången vid berget, så jag åkte upp till toppen istället för att åka runt :D

Flygtur 200 meter ner, landade NÄSTAN på taket.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor