ThaiCJ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Finns det nån som kan berätta för mig hur ajg ska göra i uppdrager "the green Sabre" när man ska upp på ett berg och förstöra bevis material och sen ta kort.. jag har letat och letat men hittar inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 "The Green Sabre" är ett annat uppdrag. Hitta det riktiga namnet på det så kan jag hjälpa till. Eller så går du in på Gta sanan.com och kollar i "walkthrough". Där kan du läsa om alla uppdrag från spelets start till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Finns det nån som kan berätta för mig hur ajg ska göra i uppdrager "the green Sabre" när man ska upp på ett berg och förstöra bevis material och sen ta kort.. jag har letat och letat men hittar inget.. Men du ska ju döda mannen i stugan och sen fotografera kroppen Akta dig för vakterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Smyg in i huset. Ta en bild på honom. Döda honom. Ta en bild på honom igen. Dra järnet iväg med en Sanchez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Smyg in i huset. Ta en bild på honom. Döda honom. Ta en bild på honom igen. Dra järnet iväg med en Sanchez. Man ska inte fotta honom levande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har för mig att "dom" sa att jag skulle det. Aja, jag gjorde det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Åkte cross lite för högt så ja flög ner på stugan me hojjen, det var bara att skjuta dem synliga vakterna med Slience gun och smyga ner ,skjuta han i bakhuvvet o fotta, tog en cross o åkte ner till Angel pine igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Åh herre vilket uppdrag e de ? Har inget minne av de . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Åkte cross lite för högt så ja flög ner på stugan me hojjen, det var bara att skjuta dem synliga vakterna med Slience gun och smyga ner ,skjuta han i bakhuvvet o fotta, tog en cross o åkte ner till Angel pine igen Hade du en silenced pistol? Tar inte C.R.A.S.H alla ens vapen Jag hade inte ett enda vapen när jag körde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hade du en silenced pistol? Tar inte C.R.A.S.H alla ens vapen Jag hade inte ett enda vapen när jag körde Inte jag heller, men man kan ju gå in på Ammunation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag hade inga vapen, så jag misshandlade han till döds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hade du en silenced pistol? Tar inte C.R.A.S.H alla ens vapen Jag hade inte ett enda vapen när jag körde Köppte det i ammo innan jag stack till berget ffs, började utan vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag slog ihjäl alla vakterna, och så flydde han så jag fick följa efter och döda honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Första gången jag klarade det så jagade ja honom ett bra tag , sen sprängdes hans bil för han körde omkull och sen gick han helt lugnt därifrån så ja kunde döda honom o ta kjortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag fattade inte vad jag skulle göra, så jag smög mig förbi vakterna (helt utan vapen förstås, tänkte inte på att jag kunde köpa det) in i stugan där jag tog typ 30 kort på snubben. "Jaha, och nu då?" tänkte jag, så jag gick ut ur huset. Då flydde snubben i nån bil, och jag följde efter på en sanchez. Vid foten av berget lyckades jag välta hans bil, och sen var det till att slå hjäl honom med knytnävarna, ta ett kort, och åka tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Första gången så flydde han. följde efter, men klart som fan så sprängdes han men nu har du fixat uppdraget va? Kör över alla vakterna med sanchezen (stanna INTE, kör fram och tillbaka), ta sista vaktens vapen (som förmodligen inte hinner försvinna) och skjut gubben i huvudet. Ta ett kort, åka tillbaka. Förövrigt, jag gjorde lite fel första gången vid berget, så jag åkte upp till toppen istället för att åka runt Flygtur 200 meter ner, landade NÄSTAN på taket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts