Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Inte för att ajg vet vem det är men han verkar omtyckt av vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 VOTE: Mikael Syrén men Johan Glans är bättre men är släkt med Mikael Jag och Ebeeto är också släkt med Mikael Syrén! Wow! Då är ju VI släkt, typ!! Ses på nästa släktträff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har bara släkt träff med mina systras barn så tyvär så gör vi nog inte det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har bara släkt träff med mina systras barn så tyvär så gör vi nog inte det :'( Ingift släkt då? Öhh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Halv systrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har aldrig hört talas om det. Vote: Null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Johan och David är bäst.. VOTE: Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 är släkt med Mikael Har kollat upp hur jag är släkt med honom nu... Mikael Syrén är min mormors kusin, på hennes pappas sida. Jag är cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mikael är min kusin tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Mikael är min kusin tror jag No way! Då är du...antingen min mormors kusin, eller inte alls... Ballt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ingen aning, tycker hela serien är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Glans dominerar! Vote: gLaNs^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Bumpar en gammal tråd. Nu är inspelningen av långfilmen Kvarteret Skatan klar. Läste också att David Batra ska ut på standup-turné i höst igen. Vad tror ni om långfilmen? Vanligtvis brukar det ju inte bli så bra av att göra långfilmer utav tv-serier..men vi får hoppas på att det här blir ett undantag 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Lundensaren Johan Glans så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Lundensaren Johan Glans så klart Du menar Eslövaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Du menar Eslövaren. Skulle komma med ett smart svar eftersom jag trodde du med Lundensare trodde jag menade att han bodde i Lund. (många förväxlar Lundensare med Lundabor. Men oj vad fel jag hade, han ÄR ju Eslövare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 15 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2012 (redigerad) Trailer för kvarteret skatans långfilm som har premiär imorgon: bådar gott Redigerad 15 mars, 2012 av kidrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts