Tija Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag älskar Kvarteret Skatan... Själv tycker jag att alla är lika bra. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Null Vote .. vad är det för nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kvarteret Skatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) TVserien!!! Kvarteret Skatan!!! Hallå?! !!! Dessutom! Gah! Jag glömde Vanna Rosenberg!! Redigerad 8 juli, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Vad är det? Nej, men jag har sett det, det är ju bra! De flesta medverkande är bra, vill jag minnas Redigerad 8 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kvarteret skatan är en serie som gick på SVT för ett tag sen. Vet ej om den går nu med men.. Iallafall, Kvarteret skatan är ganska så halvkass serie med en del jätteskojiga men i stort sätt annars bara tråkiga. Som när dom satt o åt nått som en tjej lagat "-Mmm! Vad har du för ingidienser i den här?" "- Åh, det är BAJS!!" inte särskilt kul. Eller gubben som stog i hissen med ett hopprep. När nån stiger in "-Tror du att det här är en mikrofon?" "-Öhh..nää." "-Varför pratar du i den då"...etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kvarteret skatan är en serie som gick på SVT för ett tag sen. Vet ej om den går nu med men.. Iallafall, Kvarteret skatan är ganska så halvkass serie med en del jätteskojiga men i stort sätt annars bara tråkiga. Som när dom satt o åt nått som en tjej lagat "-Mmm! Vad har du för ingidienser i den här?" "- Åh, det är BAJS!!" inte särskilt kul. Eller gubben som stog i hissen med ett hopprep. När nån stiger in "-Tror du att det här är en mikrofon?" "-Öhh..nää." "-Varför pratar du i den då"...etc. Det med hopprepet är ju ett sånt där gammalt förskoleskämt... Jag tyckte det var kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det med hopprepet är ju ett sånt där gammalt förskoleskämt... Jag tyckte det var kul... Njaa.. men jog log iallafall när dom där två livräddarna på badhuset när den ene sa att han hade varit på date me den andres morsa och att han inte brukar gå hela vägen på första daten men den här gången var det annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Njaa.. men jog log iallafall när dom där två livräddarna på badhuset när den ene sa att han hade varit på date me den andres morsa och att han inte brukar gå hela vägen på första daten men den här gången var det annorlunda. Ha ha! Ja, fy fan... Livräddarna är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hur kul som helst, röstade på Johan Glans. Han är kul =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hur kul som helst, röstade på Johan Glans. Han är kul =P Sötast med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Sötast med... Hehe, säger du det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Johan Glans och David Batra! Vote: Johan Glans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Han som spelar "ulf" är ju grymmast Fast hela skiten knäcker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hela den serien äger. Vanna Rosenberg, Johan Glans och David Batra! Men sen tycker jag att alla är j'vligt bra också.. Men voten blir ändå: Johan glans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Är det nån som vet om den här serien kommer göra en ny säsong, och när den ska börja? Vote: David Batra, störtkul men Johan Glans är också underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 VOTE: Mikael Syrén men Johan Glans är bättre men är släkt med Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Glans och Batra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Johan Glans äger allt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Daaaaaavid Batra! Fast Glans är också rätt rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts