antflaxx Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tjenare Asså jag har precis lirat gura men jag vill köpa en 100wattare,någon som vet en bra 100wattare som är bra att spela hårdrock/metal med.Ska hälst ligga under 10000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Marshalls förstärkare är grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jo,jag hittade en billig förstärkare marshall som är 100w...men jag vet inte om den är bra för metal och hårdrock...någon som kan svara på det? Förstärkaren heter: Marshall MG100HDFX + MG412A ME83 Marshall MG100HDFX topp med inbyggda effekter + MG412 vinklad 4x12 låda Lite info med ju ^_ ^ hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Bästa rådet är ju att testa en massa olika för att hitta det sound du vill ha, bara för att någon på forumet gillar ett visst ljud behöver inte du göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tycker du ska fråga nån som jobbar i affären. Dom vet ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts