H4xx0R Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag skapa denna forumspelet för att jag älskar att köra runt i san andreas och hitta små ställen där man inte ofta kollar på. Det går ut på att någon först går till ett "ovanligt" ställe i spelet och gör en screen på det. Sedan ska en annan person hitta stället och göra en screen på samma ställe, sen är det hans tur att forstätta etc. Det ka inte vara på en moddad bana och det ska vara _möjligt_ att komma dit utan att funska på något sätt. Som sakt så gör jag denna tråd/lek för att jag älskar att gå run i san andreas. OK! Ni fattar resten då börjar jag... Leta upp: http://img231.imageshack.us/img231/474/ggt1jc.png P.S. Länka till bilderna så slipper tråden se ut som stryk! D.S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Får man ha lekar på forumet?? Okej du står på sidan av Köpcentret i Market (LS). Redigerad 8 juli, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Får man ha lekar på forumet?? Okej du står på sidan av Köpcentret i Market (LS). Meningen är att du ska lägga upp ett screen från samma ställe, inte bara skriv var han tagit det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hur svårt blir det att hitta ställena när man visar mini kartan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hur svårt blir det att hitta ställena när man visar mini kartan? Lol goodwork med minikartan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Lol goodwork med minikartan Starten ska ju inte vara allt för svår Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vadå ska jag lägga upp bild då eller? Sorry det kan inte jag. :"> Nu har jag säkert förstört leken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vadå ska jag lägga upp bild då eller? Sorry det kan inte jag.:"> Nu har jag säkert förstört leken. Så nu glömmer vi detta Jaja jag börjar om. Leta upp: http://img231.imageshack.us/img231/474/ggt1jc.png och posta en sereen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Rätt kul idé faktiskt, men tyvärr har Hultan sagt (rätt strängt t.o.m.) att han inte vill ha massa lekar på forumet. Tyvärr. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts