Alpha Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag skickade pm till Hultenius för länge sen om att jag skulle vilja byta namn. Han har inte svarat tillbaka och han har bytit andra medlemmars(stavning?)namn under tiden men inte mitt. Jag vill verkligen veta varför han inte har svara tillbaka till mig men till andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag skickade pm till Hultenius för länge sen om att jag skulle vilja byta namn. Han har inte svarat tillbaka och han har bytit andra medlemmars(stavning?)namn under tiden men inte mitt. Jag vill verkligen veta varför han inte har svara tillbaka till mig men till andra. Får jag fråga vad ditt nya namn ska bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 AlpHa eller Alpha(jag skrev till hultan Alpha ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 AlpHa eller Alpha(jag skrev till hultan Alpha ) Kanske redan finns en som heter så... men PM:a igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Pm:ade två gånger. Ett E-mail här på forumet och ett PM. Och om det finns en som redan heter så, så kunde ju Hultenius skickat ett PM till mig och sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Finns ingen som heter så, så testa skicka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hultenius svarade tillbaka . Måste vänta en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts