Durka Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vart kan man hitta Kinky kläder (allså svarta gummidräkten) Vill ha den när jag ska träffa den där flickvännen . Och så undrar jag vart man kan köpa SVIN dyra kläder (Obs: Karta ett måste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vart kan man hitta Kinky kläder (allså svarta gummidräkten) Vill ha den när jag ska träffa den där flickvännen . Och så undrar jag vart man kan köpa SVIN dyra kläder (Obs: Karta ett måste) Spoiler här då. Gimp dräkten alltså den du kallar gummidräkten får man innan man ska dejta Millie i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Den dyraste/finaste klädsbutiken Finns i Rodeo (los santos) och Den heter Dieder Sachs(stavning :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Behöver oxo svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Behöver oxo svar.. Svaren har ni fått. Varning! Det som är gult kan vara spoilers. Gummiträkt -> Gimp Suit -> Får av Millie -> Finns i garderob. Dyra Kläder -> Los Santos -> Rodeo -> Didier Sachs Redigerad 8 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Svaren har ni fått. Gummiträkt -> Gimp Suit -> Får av Millie -> Finns i garderob. Dyra Kläder -> Los Santos -> Rodeo -> Didier Sachs Okey...ska ta en titt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Okey...ska ta en titt SPOILER: Bara så du vet så öppnas Didier Sachs efter man har klarat alla Las Venturras uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) SPOILER: Bara så du vet så öppnas Didier Sachs efter man har klarat alla Las Venturras uppdrag. Men finns det ingen affär met än vanliga binco och sport affären där jag är då? :'( Redigerad 8 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Men finns det ingen affär med en vanliga binco och sport affären där jag är då? :'( Få se nu du är ute på landet va?? Jo jag tror Binco -> ProLaps -> SubUrban är öppna. Äffären Zip öppnas när man kommigt till San Fierro. __________________________ Edit: Gillade Woozies pilar. Redigerad 8 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Spoilervarnade topictiteln då minst 2 spoliervarningar finns i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Få se nu du är ute på landet va?? Jo jag tror Binco -> proLaps -> SubUrban är öppna. Äffären Zip öppnas när man kommigt till San Fierro. Har dem vackra kläder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Få se nu du är ute på landet va?? Jo jag tror Binco -> ProLaps -> SubUrban är öppna. Äffären Zip öppnas när man kommigt till San Fierro. __________________________ Edit: Gillade Woozies pilar. Bra det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har dem vackra kläder då? Vilken affär?? Binco och SubUrban som öppnas tidigt i början har sunkiga homiekläder. ProLaps som också öppnas i början har lite sportiga alternativ. Zip som öppnas när man kommigt till San Fierro har dom lite normala kläderna Victim som öppnas när man kommigt till Las Venturas (?) har ungefär samma kläder som Zip Didier Sach öppnas efter man klarat Las Venturas uppdrag är snobb affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vilken affär?? Binco och SubUrban som öppnas tidigt i början har sunkiga homiekläder. ProLaps som också öppnas i början har lite sportiga alternativ. Zip som öppnas när man kommigt till San Fierro har dom lite normala kläderna Victim som öppnas när man kommigt till Las Venturas (?) har ungefär samma kläder som Zip Didier Sach öppnas efter man klarat Las Venturas uppdrag är snobb affären. Stämmer rätt bra, men jag tycker Zip och Victim har rätt snygga kläder. Enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vilken affär?? Binco och SubUrban som öppnas tidigt i början har sunkiga homiekläder. ProLaps som också öppnas i början har lite sportiga alternativ. Zip som öppnas när man kommigt till San Fierro har dom lite normala kläderna Victim som öppnas när man kommigt till Las Venturas (?) har ungefär samma kläder som Zip Didier Sach öppnas efter man klarat Las Venturas uppdrag är snobb affären. Zip och Binco och Urban affären och ProLaps kan jag få händerna på alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Zip och Binco och Urban affären och ProLaps kan jag få händerna på alltså? Just precis. Och jag håller med dig Woozie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tack då *springer till mitt pytte lilla PS2 och min nya 14 tums tv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tack då *springer till mitt pytte lilla PS2 och min nya 14 tums tv* Offtopic: Haha de låter precis som mig innan jag började använda min dator i mitt rum. Man sprang till datarummet sen tog man reda om nått coolt sen sprang man direkt till Sitt rum o satte sig me sitt Ps2 och försökte göra de där coola och om det var något svårt som man behövde veta alla detaljer så rusa man fram o tillbaka . Vilka minnen , men som sagt nu använder jag min data i mitt rum så nu e de bara o vrida på stolen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Didier Sach öppnas efter man klarat Las Venturas uppdrag är snobb affären. Bara för att kläder är dyra behöver man väl inte vara snobb för att köpa dem, eller? (Visst i detta fall kanske extremt dyra i sepelet, men en principsak). Detta är rätt off topic. Men det är iaf min mening. Frågorna har redan blivit besvarade så jag kan nog inte lägga till något som är "on topic" tyvärr. Jag stör mig på att det inte finns några polo/pique tröjor i spelet. Eller så är jag bara blind. I någon affär finns det nån form av reklam för det men jag har inte sett det möjligt att köpa någonstans. För övrigt, måste man äga alla kläder i spelet för att få 100%? Någon pratade om det på forumet men det kanske bara var för kul skull? Det tar ju grym tid att köpa varje plagg. Han ska hålla på att gå in och ut hela tiden för att byta om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Bara för att kläder är dyra behöver man väl inte vara snobb för att köpa dem, eller? (Visst i detta fall kanske extremt dyra i sepelet, men en principsak). Detta är rätt off topic. Men det är iaf min mening. Men jag skiter i vad jag skriver bara någon fattar. Skriver jag snobb då menar jag asså (Woozie pilar) snobb -> pengar -> dyrt -> Didier Sachs. Förstod du vad jag menade med snobb Xemtoth?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts