Folke_fisk Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Finns det nåt program som man kan ändra dff filer i? så dom funkar i sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hallå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 ............................ Onödig post? Nej.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Skriv inte flera poster om ingen svarar... Svarar ingen, är det ingen som vet.. @Kaboom: Har du inget nödvändigt att säga kan du vara tyst .dff-grejer kan du öppna med ZModeller eller något annat 3D-program med dff-filter plugin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) @Kaboom: Har du inget nödvändigt att säga kan du vara tyst Jag behöver ingen 12-13 åring att säga vad jag ska och inte ska göra, så tyst själv. Det var dessutom en ganska nödvändig post om du förstår logiken, vilket jag inte tror att du gör. Redigerad 10 juli, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Och denna tråd har redan spårat ur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts