Ante89 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hej undrar bara om tävlingen som fanns till ps2 när är de ni ska ha den till pc eller har den redan varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hmm förklara bättre vilken tävling? =/ det har varit en tävling, fast det var ju inte precis om san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Du kanske skulle ta o berätta mer om den här tävlingen...annars så är det inte många som fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Menar du Live Quizet typ. Jag säger så här, PC spelarna får göra massa roliga saker hela tiden, jag menar Bust That Crazy Shit (Visserligen utländskt men iaf) och Leta bilder på bilar. Nej lite bortskämt att det ska bli ett Live Quiz på PC, ni kommer säkert att få ta mer bilder på andra saker någon gång i framtiden. Nej klaga inte på mig nu PC-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Köp det på PC då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Live quizet har varit till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Menar du Live Quizet typ. Jag säger så här, PC spelarna får göra massa roliga saker hela tiden, jag menar Bust That Crazy Shit (Visserligen utländskt men iaf) och Leta bilder på bilar. Nej lite bortskämt att det ska bli ett Live Quiz på PC, ni kommer säkert att få ta mer bilder på andra saker någon gång i framtiden. Nej klaga inte på mig nu PC-spelare. Men sen fick ju vi vänta nästan 9 månader mer än er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Köp det på PC då No thanks. Kasst grafikkort. Har redan haft det och det hackade som bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag är inte säker på vad tävlingen heter men man fick en destination o sen skulle man ta sig dit och hitta något ord eller en sak, något i den stilen. Samma tävling sa dem att det skulle komma till pc cirka 1-2 månader efter att spelet släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts