_lance_vance_ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har märkt en konstig sak! När jag spelar både VC och SA så kommer det bilar backande. Dom bromsar och svänger 180 grader och kör vidare . det är mycket störande då dom ibland backar in i mig! Är det någon annan som ochså har det såhär? eller är det bara på min dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har det inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Inte så SMART att köra 2 spel samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har märkt en konstig sak! När jag spelar både VC och SA så kommer det bilar backande. Dom bromsar och svänger 180 grader och kör vidare . det är mycket störande då dom ibland backar in i mig! Är det någon annan som ochså har det såhär? eller är det bara på min dator? En vanlig grafikmiss. Ibland för mig så är bilens framsida under marken, ohh helvete vad jag garvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Inte så SMART att köra 2 spel samtidigt asså jag menar inte att jag spelar två spel samtidigt ,men det skulle det inte spela någon roll (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har också denna bugg, lite störande faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 asså jag menar inte att jag spelar två spel samtidigt ,men det skulle det inte spela någon roll (tror jag) Har vart med om det nån gång, Vet då inget sätt å fixa det. Har även haft samma problem som GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har sett den, händer ofta när jag kommer ut ur ett Safehouse som ligger i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det du menar händer väl mest i vice city på den långa motorvägen där vid motorcykel-klubben? För det är bra där jag har sett det, har alltid undrar vafan dom sysslar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har också den buggen.. Stör mig inte så mycket på den dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 He he jooo det brukar bli det för mig me när jag spelar VC... det ser lite roligt ut men jag bryr mig inte om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts