Hummler Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag letar efter ett SNES spel där man spelar som gladiatorer eller romare eller nått och har svärd och yxor som vapen .. någon som vet namnet på spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har ingen aning om vilket spel du menar just nu, men du kanske kan hitta den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Då ska du fråga mig, men kan du specificera dig lite...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 romnation.net är ännu bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Då ska du fråga mig, men kan du specificera dig lite...? Haha kommer inte ihåg så mycket från det, men jag vet att på framsidan så va det två snubbar och om man spela 2 player så va man dom två och den ena hade yxa och den andra svärd.. tror det va så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts