Foo Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag har hittat en båt under bryggan som ligger ganska långt ner till vänster på den högra ön. Man måste hoppa ner i båten för att få tag på den. Den är ganska nära den stora båten som man gör ett uppdrag på för Penga Fabriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 kust bvaknings båten? jag tror inte att den är så hemlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 HAHA!!! Där fick han dig......FOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 den båten hittade jag första gången jag spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 ehhh...den båten e bra, men inte hemlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Håller med LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 HAHA! den båten är ju inte ett dugg hemlig det var en av de första saker jag htta på Mainland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts