HOWHOW Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har det till PS2.. Självklart. Kommer ihåg när jag spelade gta1 på hederliga playstation 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 PS2 och PC vote null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har det till PS2.. Självklart. Kommer ihåg när jag spelade gta1 på hederliga playstation 1. Vackra ord. Sony + GTA = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vote: Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag tycker att Gta 1-2 höt till data och gta 3 vc sanandreas till höt ps2 det blir bättre känsla på sps2.. tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Har till både PS2 och PC. Null vote. Fördelen med PC-versionen är att det är lättare att sikta med mus. Kan även tillägga att PC-versionen är mycket enklare att klara än PS2-versionen, en stor del av det är siktet. Alla säger att det är jätteenkelt med autosikte men ibland zoomar den in fel person, och det blir fel. Du har helt rätt, har kört både PS2- och PC-versionen och jag tycker att det är omöjligt att sikta på PS2 (speciellt om man inte är van). Vote: PC. Har ingen konsoll... Redigerad 9 juli, 2005 av zxcv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Äh alla ska spelas på PC PS2, Xbox (okej, bästa grafiken av de nuvarande utbredda konsolerna men ändå) och GC (även om inte GTA finns dit) kan ta och slänga sig i väggen. Usch såna där kontroller pallar jag inte med (säkert för att jag är dålig men ändå). GTA(1) är så grymt på LAN . Tyvärr aldeless för buggigt och funkar inte alls bra på nyare datorer. Efter GTA2 (som jag inte alls diggar) la de ju ner officiell multiplayer =( Jag har aldrig förstått tjusningen med att spela framför en TV (okej, projektor går väl an). Spel ska enligt mig spelas vid PCn. Har testat på PS2 men jag pallar inte med kontrollerna. Men antingen diggar man väl PC eller PS2/Xbox. (Sen finns det ju de tudelade som gillar båda) Nu har jag skrivit en massa onödiga åsikter, tack och hej Btw, heter det inte konsol? (Från engelskans console antar jag) Redigerad 9 juli, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vote: PS2 Mitt grafikkort är pajat så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vote: ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vote: Gamla goda PS2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 VOTE pc SÅKLARt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkey Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 PS2! kommer ihåg, när man satt och längta efter spelet. Pirr i magen, typ som det alltid va när man va liten. Dagen innan julafton Så kändes det när man skulle hämta det på posten. (Fast vart lite besviken över spelet. Men endå ett kul game!) Samma känsla har jag nu Då jag förbeställt GTA: LCS till min PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hehe.. Bara jag och en till som har det på xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts