jeppan Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag märkte idag att man kan hoppa över lyktsstolpar och sånt, ska det vara så eller är det en bugg? Har ju fullt på cycling skill men det är ju lite overkligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jo så är det, lite overkligt men attans så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jävla lustigt asså, man kan ju fan hoppa upp på höga hus och sånt, hehe Jag märkte att man kunde göra det när jag hoppade och gjorde driveby samtidigt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nån polare sa det till mig, det är rätt bra när man har polisen efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har fullt i stamina + cykel nivån på max, kna oxo hoppa högt, jämför med i början och när man fixat stamina + skillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har fullt i stamina + cykel nivån på max, kna oxo hoppa högt, jämför med i början och när man fixat stamina + skillen Men om du skjuter samtidigt som du hoppar så hoppar du högre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Men om du skjuter samtidigt som du hoppar så hoppar du högre Vassa? hurfan kan det komma sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Vassa? hurfan kan det komma sig? Fasst man måste ha timing Man ska typ skjuta samtidigt som man lyfter från marken Redigerad 8 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har oxo märkt om man små stuttsar när man står still så kan man få värsta hoppet helt plötsligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vadå hur kan man hoppa så högt??? Måste man typ stegra samtidigt eller vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vadå hur kan man hoppa så högt??? Måste man typ stegra samtidigt eller vad?? Nej, du ska skjuta samtidigt. Jag har glömt hur man gör... Nån annan får förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Q/E + ctrl/LMB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Jag tror inte att Cortez menade att han inte kom ihåg hur man skjuter.. Redigerad 8 juli, 2005 av Sobieski Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Asså jag gör bara höger+vänster-klick på musen snabbt, så hoppar man typ 5-10 meter upp i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts