VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Japp. En topic där vi kan visa våra frisyrer... Kanske lite onödigt men tycker det skulle vara kul att se vilken frisyr just du har just nu Mig http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/VickeFrisyrJuli.jpg Redigerad 8 juli, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Bild på dig själv topicen? men de kanske går. har klippt mig idag btw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Min frisyr just nu: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Min frisyr just nu: Horror! (Ögonen och läpparna då ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Horror! (Ögonen och läpparna då ) Mm, hon ser lite läskig ut med dom där ögona o läpparna :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Bästa frillan. Det finns 3 frillsorter: 1.) Inget alls (Kan inte göra frillor.) 2.) 2mm + Hårgelé (Kan göra, och tar 2 timmar på sig och göra.) 3.) Långt hår (Kan inte göra frilla) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vilka förolämpningar man får! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vilka förolämpningar man får! :'( Du har iaf bättre frisyr än pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Snälla, Bild på dig själv topicen. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts