GTA_Snubbe 2 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 BUHUHUHU jag har precis varit o köpt brothers in arms men det funkar inte ... nån somvet vad felet är ... :'( :'( :'( PS Det står så här Critical Error OS: Windows XP 5.1 (Build 2600) CPU: GenuinelIntel Unknown processor @ 2539 with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (7189) General protection fault! History: ULevel::SpawnActor <- (PlayerController) <- UGameEngine::Prelnit <-InitEngine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Asså är det inte en enda som kan svara eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Grafikkortet kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Critical Error OS: Windows XP 5.1 (Build 2600) CPU: GenuinelIntel Unknown processor @ 2539 with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (7189) General protection fault! History: ULevel::SpawnActor <- (PlayerController) <- UGameEngine::Prelnit <-InitEngine Tror knappast det har med grafikkortet att göra. Jag använder ett Geforce 4 4200ti, och det funkar finfint, då borde la ändå hans 4600 fungera, dessutom säger rapporten ingenting om något problem med grafikkortet, den listade bara upp CPU, grafikkort och vilket operativsystem han använder. "GenuinelIntel "Unknown" processor" ? Hmm, kan ju bero på det. Dock om du tittar där det står "History" så säger den att "SpawnActor <-(PlayerController) <- UGameENGINE::PreInit <- InitEngine" hmm, det verkar vara något med spawn att göra eller dylikt. Testa med att installera om spelet, funkar det inte då så testa ladda hem senaste patchen till spelet (Tror det är 1.3) funkar det inte då, titta så du har senaste drivrutiner till hårdvara av alla möjliga slag... vad man nu kan tänka sig... hmm typ... *EDIT* Om du testar allt ovanstående och det inte funkar så kila in på forumet på www.brothersinarmsgame.com (Eller supporten) och fråga. Redigerad 8 juli, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag hade nåt liknande problem när jag höll på att ändrade i config-dokumentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Var kan man hitta patchen till det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Testa www.fileplanet.com eller www.fragzone.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men jag tankade patchen men när jag installerar den så på 98% så säger den ... "Old File not found. However, a file of the same name was found.No update done since file contents do not match???????? vaaafaaan ??? är det bara jag som tycker att det här e skumt elller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hmm-- tror det blev så på mitt UT2003 för ett tag sen, i och för sig var det repat som satan. Hmm-- det du kan tänka efter om är, hur har du "behandlat" skivan, då det är en dvdskiva så är de omtåligare än vanliga cdskivor (Efter vad jag har hört i varje fall.) Nåja, du kan alltid studsa ner till butiken där du köpte det och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du har laddat ner det och crackat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nej jag har inte laddat och crackat det utan jag har köpt det i london på 3 cd skivor... varför det inte är på DVD vej jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Spelet kanske inte gillar dig/din dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hehe funkar finfint nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts