snaxe Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har den kommit än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Snälla sök, det finns hur många trådar som hellst om ljudpatchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Jag har inte hittat en enda topic som frågar om patchen har kommit Det blev lite fel Redigerad 8 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Eeh ? Om ljudbuggen har kommit ? JO iaf. vad jag har märkt så har den buggen kommit, men han undrar om patchen som fixar buggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) För det första vill jag inte veta nogot om ljudpachen jag vill veta om den har kommit... vet nogon om den har kommit ? Redigerad 8 juli, 2005 av snaxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts