VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hej och hjälp.... Det tog en minut att skriva det där uppe^ Hjälp jag försöker lägga upp en film som jag knåpat ihop på mitt problem och det hjälper inte med en massa virusprogram har testat många av dom skribb lagt upp. Dock hittar jag inte till säkerhets inställningarna här på internet... Jaja hjälp. Ni ska ha fullscreen öppet i winamp när ni kör filen/filmenSn_lla_hj_lp.zip Redigerad 8 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ni ska ha fullscreen öppet i winamp när ni kör filen/filmen Varför då? Det finns väl Media Player... Min winamp är upptagen med musik nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Varför då? Det finns väl Media Player... Min winamp är upptagen med musik nu Jajajaja gör som ni vill men måste iaf ha fullscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jajajaja gör som ni vill men måste iaf ha fullscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag fattade ingenting . Har du virus av något slag? Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag fattade ingenting . Har du virus av något slag? Vad är problemet? På filmen.... SKa h a hjälp kolla på filmen nu gick det jävla viruseller vad det nu är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har kollat på filmen, men det säger mig inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det licknar mer en hacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 "Någon" har troligtvis installerat ett "rätt stavning"s program på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) "Någon" har troligtvis installerat ett "rätt stavning"s program på datorn... Jag trodde han skrev som en kratta först.. Redigerad 8 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 "Någon" har troligtvis installerat ett "rätt stavning"s program på datorn... Och det är någon form av virus som markerar saker ni förstår ibland så markeras all text tillexempel här på gtasajten utan att jag vill och måste dubbelklicka 15 gånger för att få bort det men då börjar det bara om att markeras från stället jag klickade på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Huh, är jag poppis på din dator eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Testa att starta om datorn, det brukar lösa dom mesta problemen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Haha du har säkert fott virus när du runkar porr:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Haha du har säkert fott virus när du runkar porr:P Nej, det där e inget virus o har ingenting med porr o göra, får samma problem ibland.. det e bara starta om datorn, som jag sa innan så löser det sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det löser sig inte om man startar om datorn. Och inget av alla antivirusprogram har hjälpt. Datorn är inte omformaterad på 2-3 år och hårdisken är 7-8 gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det kan vara en inställning isf, in på kontrollpanelen -> tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det kan vara en inställning isf, in på kontrollpanelen -> tangentbord Jo fast det är ju typ musen som CP:ar sig. Jag kan kolla kan ni säga vart jag ska kolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jo fast det är ju typ musen som CP:ar sig. Jag kan kolla kan ni säga vart jag ska kolla? Musen? kontrollpanelen -> mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hum ändrade en sak ska testa starta om datorn nu och se om det känns bättre. Känns jävligt mycket bättre redan nu men jag är ju inte säker... Och jag tror att datorn mådde bra av virus rensningen även om det inte löste just det här problemet. Tack... EDIT: Problemet verkar kvarstå. Har iof inte stängt av datorn än medelar hur det går efter omstart... Redigerad 8 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts