Bryngel Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Måste man få guld på alla skolor för att få 100% eller räcker det att man klarar skolorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Måste man få guld på alla skolor för att få 100% eller räcker det att man klarar skolorna? Tror man måste få alla guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tror man måste få alla guld. Det måste man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChRiiLLe Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ehm, det är väl ändå så att man bara måste klara skolorna? (70% på alla övningar minst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ehm, det är väl ändå så att man bara måste klara skolorna? (70% på alla övningar minst) Helt rätt! För att uppnå 100% på spelet så behöver du inte klara guld på skolor eller flickvänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Tack Bra, tror det skulle blivit lite jobbigt att få guld på allt på alla skolorna Redigerad 9 juli, 2005 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 De har jag, *Skryyyyyt* . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag med Dock inte på flickvännerna... Men man får ju lite kul grejer då man uppnår 100% med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 HAr inte orkat dejta tjejerna, den första flickvännen ( Som man räddar ur elden ) Gjorde slut för att jag aldrig dejtade henne och Millie skjöt ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts