amirfaruk Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hej! det kanske är lättaste av hela spelet men jag klarar inte av det bara Jag behöver hjälp med the end of the line..... jag klarar av att döda bigsmoke och sen när jag kör efter brandbilen som sweet hänger sig på så kan jag inte klara resten....... jag kan inte ta imot sweet när han ramlar vem kan klara uppdraget till mig plz.... och snälla ändra inte andra saker på min savegame klara bara uppdraget är ni snäll Mvh MickeGTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Om någon annan klarar det åt dig så får du ju inte veta slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 End Of The Line tycker jag du skall klara själv... Jag menar, inte kul att missa alla bra cutscenes m.m. m.m. i det uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amirfaruk Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ok då , men har du några tips om hur jag skall fånga sweet då......... han ramlar på gatan hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) SPoilervarna ditt jävla kukarlsel! tror inte så många känner för att veta att SPOILER man ska döda big smoke i sista uppdraget andra jävla gången jag läser det har iofs klarat storyn men det är många som itne har edit;@ amirfaruk : Kör bara nära honom. de står ju när han tappar sitt grepp Redigerad 8 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag kan klara det men som Og Lou sa så missar du massa saker. Spela uppdraget många gånger så blir det lättare för varje gång. Det funkar bara om du sparar varje gång du förlorar. Och när sweet håller på och trillar av tror jag att man bara behöver krocka där bak på brandbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Först och främst tycker jag du ska lära dig att spoilervarna! Egenligen är det varning på det, men jag är inte riktigt så elak idag. Tur för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kukarsel Ojsan hehe Fina ord där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Först och främst tycker jag du ska lära dig att spoilervarna! Egenligen är det varning på det, men jag är inte riktigt så elak idag. Tur för dig. Vem ska spoiler varna? Jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Han som skapade tråden är det självklart att han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vem ska spoiler varna? Jag??? Azore menar nog amirfaruk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Ok jag trodde han menade mig eftersom han skrev under mig och inte tryckte på quote på det första. Redigerad 8 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ok jag trodde han menade mig eftersom han skrev under mig och inte tryckte på quote på det första. Sorry för att jag kanske var lite otydlig, men det var riktat åt amirfaruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Visst jag gör väl den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ligger i rarfilen........dsayghdj.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts