BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nej... bara klantar som får de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nja tror inte det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nej... bara klantar som får de Har haft det en gång :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ja fick min tå opererad för andra gången nu för bara ett par dagar sedan, någon som vill se hur de såg ut efter ja tagit av bandaget? har bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ja fick min tå opererad för andra gången nu för bara ett par dagar sedan, någon som vill se hur de såg ut efter ja tagit av bandaget? har bild Jaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har aldrig haft det.. Hur sköter ni er hygien egentligen? Vadå hygien? Det behöver väl inte ha något med hygienen att göra? I många fall är det ärftligt. Ja, har haft det och har fått ett nytt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Har opererat en gång. Men vadå inte gå när man gjort det? De skär ju bara bort lite kött och knipsar bort lite av nageln och nagelbandet. Det är ju bedövat så jag kunde gå med smått haltande direkt efter. Ni är bara veka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts