StellHell Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Slickar alltid på mina nageltrång. Vote: Ja, jag har haft nageltrång ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nöpp Böpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 6 st som inte vet vad nageltrång är? Kunnigt forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Har haft det ett par gånger ja.. Redigerad 8 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Slickar alltid på mina nageltrång. Ja, alla har vi våra små egenheter! Jag skapar små öronvax figurer. Mest av kända djur så som lassie och svarta hingsten. Min ylletröja av navelludd är bara en sido hobbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har haft en massa gånger men det har aldrig varat eller kommigt blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 annars är man LOL. Ja, annars är man asgarvar. Du har ganska konstigt sätt att uttrycka dig. On: Nej, har inte haft nageltrång, inte vad jag vet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Så jävla ont gör det inte, klart man kan gå efter operationen, annars är man LOL. Hur är man när man är LOL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kul att jag kan roa dig! Det gjorde så ont! Inte för att jag hade fått nageltrång utan för att jag inte gick till läkaren direkt utan väntade... Det blev en infektion som inte var att leka med. Så de fick skära bort en bit av nageln. Och efter det så har man ont + ett stort bandage. Hmm... okay, jag hade mitt nageltrång i ungefär tre år... eller mer kanske. Använde annat för att det skulle "läka" men inget hände. Till slut efter ett par år fick jag nog och opererade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nej faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kul att jag kan roa dig! Det gjorde så ont! Inte för att jag hade fått nageltrång utan för att jag inte gick till läkaren direkt utan väntade... Det blev en infektion som inte var att leka med. Så de fick skära bort en bit av nageln. Och efter det så har man ont + ett stort bandage. Precis som för mig, vänatde för länge, slutade med att dom drog loss nageln och grävde runt i nagelroten med en liten sked för att göra så min nagel inte växer lika snabbt, fick gå med fbandage runt tån i två veckor, visst man kunde gå o så men va med på idrotten och sånt var inte att tänka på... Nu tror jag jag har fått det igen på andra foten så ja får väll ta de lite försiktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nej, men har skavsår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 6 st som inte vet vad nageltrång är? Kunnigt forum.. Höddu, jag har inte vetat exakt vad som händer när man får nageltrång. Visste bara att man får det om man klipper naglarna snett och att det gör ont. Visste inte att man fick var och sånt äckel . Jag har bara haft blåsor på fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nepp har inte haft de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har haft två små men klippte av bitarna som hade växt in innan det gick för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nope, never. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Öhm, nej tror inte det, eller man vet aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts