Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hej! 1.jag skulle ju vilja ha en frisyr jag inte hittar hoss dem barber jag varit hoss, typ cesar med skägg, kan nån sätta ut en "blip" på kartan där det finns en barber som gör sånna, hittar ingen på första ön, hittar endast 1 på andra och hans frisyrer suger... 2.Och så, jag undrar om jag får fullt i shotgun skill så ja får hitman nivå, kan ja ha dubbla avsågade shotguns precis som ja har som Tec-9? 3. är det svårare att få nivå uppgrade om vapnet är slött, precis som en shotgun? 4. Vad är blommorna man hittar bakom en Container bra för? me tanke på att dem är ett stenhårt vapen tacksam för svar och hjälp Redigerad 8 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 1. Kan jag nog...i los santos vid pizza affären såå efter första missionet åker man dit och klipper sig pga ryder säger att man ser förjävlig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 2. Ja det får du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Blomman går att slå med, men man kan även ge den till din flickvän, när du date:ar henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Var hittar man blommorna? Vilken kontainer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Du kan ha 2 avsågade shotguns Och jag tycker att det lättast att nå hitman med snabba vapen som micro smg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Var hittar man blommorna? Vilken kontainer? Av någon anledning så finns det alltid blommor vid bensinmackar så som jag har uppmärksammat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 För att få hitman snabbt kan du ju bara skjuta på några bilar i ditt garage tills dom sprängs Gå sen bort så garagedörren stängs, gå sedan tillbaka och upprepa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hej! 1.jag skulle ju vilja ha en frisyr jag inte hittar hoss dem barber jag varit hoss, typ cesar med skägg, kan nån sätta ut en "blip" på kartan där det finns en barber som gör sånna, hittar ingen på första ön, hittar endast 1 på andra och hans frisyrer suger... 2.Och så, jag undrar om jag får fullt i shotgun skill så ja får hitman nivå, kan ja ha dubbla avsågade shotguns precis som ja har som Tec-9? 3. är det svårare att få nivå uppgrade om vapnet är slött, precis som en shotgun? 4. Vad är blommorna man hittar bakom en Container bra för? me tanke på att dem är ett stenhårt vapen tacksam för svar och hjälp Tja! 1. Hos Old Reece kan man köpa Cesar & Stash för $50. Du vet väl var Old Reeces butik ligger. Om du inte vet så ligger det mitt emot pizzerian i Idlewood. 2. Jag har för mig att man inte får dubbla på nått Shotgun. 3. Menar du att få Hitman? Dett är lika enkelt på alla vapen. Skjut bara på bildäck så höjs mätaren mycket. 4. Mer information om var Blommor finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 För att få hitman snabbt kan du ju bara skjuta på några bilar i ditt garage tills dom sprängs Gå sen bort så garagedörren stängs, gå sedan tillbaka och upprepa Det är mycket smartare att bara peppra på ett bildäck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är mycket smartare att bara peppra på ett bildäck Så kan ta en bil, sticka upp i skogen eller nåt mysigt ställe o tokskjuta på ett o samma bildäck så händer det inte mer än att man får punkaoch högre shotgun skill level? för vill nämligen ha fullt i shotgun , för har i silent pistol och M4 redan, och Tec9 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts