Jump to content

Frisyer och dubbla vapen

Recommended Posts

Hej!

1.jag skulle ju vilja ha en frisyr jag inte hittar hoss dem barber jag varit hoss, typ cesar med skägg, kan nån sätta ut en "blip" på kartan där det finns en barber som gör sånna, hittar ingen på första ön, hittar endast 1 på andra och hans frisyrer suger...

2.Och så, jag undrar om jag får fullt i shotgun skill så ja får hitman nivå, kan ja ha dubbla avsågade shotguns precis som ja har som Tec-9?

3. är det svårare att få nivå uppgrade om vapnet är slött, precis som en shotgun?

4. Vad är blommorna man hittar bakom en Container bra för? me tanke på att dem är ett stenhårt vapen :huh:

tacksam för svar och hjälp ;P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

1.jag skulle ju vilja ha en frisyr jag inte hittar hoss dem barber jag varit hoss, typ cesar med skägg, kan nån sätta ut en "blip" på kartan där det finns en barber som gör sånna, hittar ingen på första ön, hittar endast 1 på andra och hans frisyrer suger...

2.Och så, jag undrar om jag får fullt i shotgun skill så ja får hitman nivå, kan ja ha dubbla avsågade shotguns precis som ja har som Tec-9?

3. är det svårare att få nivå uppgrade om vapnet är slött, precis som en shotgun?

4. Vad är blommorna man hittar bakom en Container bra för? me tanke på att dem är ett stenhårt vapen :huh:

tacksam för svar och hjälp ;)

Tja!

1. Hos Old Reece kan man köpa Cesar & Stash för $50. Du vet väl var Old Reeces butik ligger. Om du inte vet så ligger det mitt emot pizzerian i Idlewood.

2. Jag har för mig att man inte får dubbla på nått Shotgun.

3. Menar du att få Hitman? Dett är lika enkelt på alla vapen. Skjut bara på bildäck så höjs mätaren mycket.

4. Mer information om var Blommor finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är mycket smartare att bara peppra på ett bildäck :P

Så kan ta en bil, sticka upp i skogen eller nåt mysigt ställe o tokskjuta på ett o samma bildäck så händer det inte mer än att man får punkaoch högre shotgun skill level? för vill nämligen ha fullt i shotgun , för har i silent pistol och M4 redan, och Tec9 då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor