GTA_MASTER Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hittade tavlor som svär till true crime I GtA SA finns det många tavlor som svär till TRUE CRIME........... På tavlorna står det: (Clean the rubbish from the street TRUE CRIME STREET CLEANER) djshahix@yahoo.com shahin321s@hotmail.com Redigerad 8 juli, 2005 av GTA_MASTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kan du inte ta en bild och vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kan du inte ta en bild och vissa .wörd. Skulle gärna vilja se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .vad är tablor för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .vad är tablor för något? Tror han menar "Tavlor" alltså reklam skyltar, du vet den med "True Grime Street Cleaning"? I true crime finns det en bild på..ja...vafan ska man kalla det? från knäna till naveln på en man med ett par lila stringkalsonger och lite halv fjong bredvid så står det "Jockstar" eller "Jockstrap" (Har glömt) och R* märket fast ett J ist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Skulle slå vad om att han menar reklamskyltar eller något. "Tavlor" får jag det till iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har sett dem iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har en bild för er som ville se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 TACK Mariiiiie för bilden.............sorry för felstavningen alltså tavlor inte tablor! Jag bor utomlands har glömt svenska a little.......... FÖRLÅT MIG............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det såg jag för länge sen i true crimes så driver dom ju med rockstar, dom har en reklamskylt där det står jockstraps istället typ en hämnd efter VC då man dödar en person som heter nick lang (huvudpersonen i true crimes heter nick kang) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag vill vara ledare för R* eller true crime... dom verkar ha skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts