GTA_MASTER Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har 3 frågor: 1.Hur funkerar ITB maskinen alltså hur kan hästen springa snabbare? 2.Vart kan jag hitta en helicopter som jag kan lyfta bilar med? 3.När kommer nästa GTA? Blir glad om ni svarar på mina frågor PS.ÄLSKAR GTA-SA................FAN VILKEN BRA SIDA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hej, ny?? , Välkommen till forumet... kan tyvär bara svara på din 2:a fråga, Man får använda en sån i ett uppdrag, kan inte användas efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 1.Det går väl inte att få hästen att springa sanbbare 2.Den har man bara på ett upddrag tyvär :'( 3. Finns det någon som vet det VÄLKOMMEN TILL GTASAJTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har 3 frågor: 1.Hur funkerar ITB maskinen alltså hur kan hästen springa snabbare? 2.Vart kan jag hitta en helicopter som jag kan lyfta bilar med? 3.När kommer nästa GTA? Blir glad om ni svarar på mina frågor 4) PS.ÄLSKAR GTA-SA................FAN VILKEN BRA SIDA!!!! 1) Du kan inte göra så att kusen springer snabbare! Bara sattsa på vilken kuse du tror ska vinna... 2) den hittar du efter uppdraget, vid din flygplats i öknen, LV. Fast då finns inte mangneten kvar. 3) det är det ingen som vet. (förutom möjligtvis R*) 4) Många med dig. Och som Chilli_13 sa: Välkommen till forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 TACK TILL ALLA SOM VÄLKOMNADE MIG!!!!TACK TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Enligt Gamespot så sa några E3 gubbar att ett nytt GTA skulle släppas när Ps3 släpps, men det är ju inte bekräfat av Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Enligt Gamespot så sa några E3 gubbar att ett nytt GTA skulle släppas när Ps3 släpps, men det är ju inte bekräfat av Rockstar. Det släpps nog inom 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vart ligger hästspelet då? kan nån pricka ut på en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vart ligger hästspelet då? kan nån pricka ut på en karta http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/sanandreas.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...30603&hl=hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) |Jag har klarat Gta.sa 100% (på ps2)|--->''ORKA VÄNTA ÅR''!!!!!!!! (Quote)Det släpps nog om 2 år Redigerad 8 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts