Arman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Kan visa er vad jag har gjort hittills /ska göra om det är någon som bryr sig... Fönster med alpha-texturer - med andra ord: man kan se igenom fönsterna Finare och bättre texturer än VC-versionen Själva lacken kommer att vara i helvit färg Ett huvudkontor ska göras i antingen San Fierro eller Los Santos RealTime-modifikation kommer att släppas seperat med modden så du får en äkta båtkänsla Tveksamt: Lägga till hytter och rum i båten - tveksamt om tekniken Tveksamt: En helt ny hamn görs i San Andreas Ska försöka hinna med detta så fort ett program för COL-hantering har släppts... Redigerad 7 juli, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Jag kommer lätt att ladda hem den ifall du gör klart den. Skulle vara ballt om du även kunde göra den där kajen som fanns i VC där just Cortez's yacht stod(men det skulle nog vara svårt). Men jag kommer ladda hem den oavsett. Redigerad 7 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Ska försöka hinna med detta så fort ett program för COL-hantering har släppts... Hm. Vet du redan hur du ska hantera DFF filen/TXD filen? Dessutom så använder SA COLL3, som är intregrerad i DFF filerna. Steve-M jobbar på en editor. Redigerad 7 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kan visa er vad jag har gjort hittills /ska göra om det är någon som bryr sig... Fönster med alpha-texturer - med andra ord: man kan se igenom fönsterna Finare och bättre texturer än VC-versionen Själva lacken kommer att vara i helvit färg Ett huvudkontor ska göras i antingen San Fierro eller Los Santos RealTime-modifikation kommer att släppas seperat med modden så du får en äkta båtkänsla Tveksamt: Lägga till hytter och rum i båten - tveksamt om tekniken Tveksamt: En helt ny hamn görs i San Andreas Ska försöka hinna med detta så fort ett program för COL-hantering har släppts... Coolt... Jobba på och jag tycker du borde göra simpla rum i båten. Några iaf. Med vapen i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Om du gör den båten klar hade det varit SUPER!!! Gillar Vice City Extremt mycket , för att vara ärlig gillar jag det nog lite mer än SA Så om den båten skulle bli av ska jag ha den !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Den där båten kommerr med i SA va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Den där båten kommerr med i SA va? Den heter Yacht Seaways: San Andreas så... Om ni vill ha VC-versionen så kan ni ladda ner den på GTAMods.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Söker efter en som kan testa betaversionen till båten... Det enda ni behöver är Vice City och ni ska även kunna installera den nuvarande Yacht Seaways-modden... Jag lovar att jag skriver ett "Tack till" för er... Kontakta mig genom MSN Messenger... jayleno88@hotmail.com Redigerad 8 juli, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Jag kan hjälpa till jag om du bara berättar vad det är jag ska testa är det att jag ska leta efter buggar å så? Redigerad 8 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Riktigt snyggt, se till att få med stängsel och liknande, behövs om man ska stunta i moddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 [*]RealTime-modifikation kommer att släppas seperat med modden så du får en äkta båtkänsla Vad är Real Time? Och här är en idé till nästa version: Bilplats Alltså att det ska finnas ett förvaringsutrymme där en bil kan stå, utan att rulla av, och en ramp av något slag så att man kan köra på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vad är Real Time? Real time är en renderingsteknik som renderar allt man ser direkt. Jag tror dock inte att det var det han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Real time är en renderingsteknik som renderar allt man ser direkt. Jag tror dock inte att det var det han menade. Tror nog du tänker på annat... RealTime är bara omsynkad tid för att tiden ska passa storleken på landskapet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 RealTime är bara omsynkad tid för att tiden ska passa storleken på landskapet... Jag tänkte på renderingstekniken, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Kommer en update snart eller? ser lite fattigt ut när du visar upp en båt du inte gjort och bara ändrat färgen på Redigerad 8 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jovisst, ha tålamod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jovisst, ha tålamod... Jo men du segar ju så kolla bilder på googel å få inspirition därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jäklar vad nice ! Blev lite besviken på båt trafiken i spelet men denna slutförs så blir det mycket roligare. Tycker att du absolut ska ha rum. När den gammla till Vice City var lite jobbig när man gick i luften och igenom väggar (). /CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts