p-c-2 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hej, Mitt juiced är så fult! Kan man inte ändra grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 LOL Såg inte värst snyggt ut (till och med GTA Sa på min dator ser snyggare ut, som inte alls ser bra ut) Men gå in i Options och Graphics/Dislpay nått sånt så borde du kunna ändra grafiken om din dator klarar utav det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) LOL Såg inte värst snyggt ut (till och med GTA Sa på min dator ser snyggare ut, som inte alls ser bra ut) Men gå in i Options och Graphics/Dislpay nått sånt så borde du kunna ändra grafiken om din dator klarar utav det Det finns typ inga inställngar... Är det inte nån som har spelet som kan hjälpa? EDIT: Så här ser det ut på grafik kontrollerna och inget går att ändra. Redigerad 7 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Anpassa i paint så det inte blir massa vitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Anpassa i paint så det inte blir massa vitt Vet inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Taskigt grafikkort som inte klarar av högra inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Testa att inte ha ett race igång när du ändrar inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vet inte hur man gör Nå, när du trycker in det i paint, så finns det ju vit bakgrund, ta i hörnet av den å dra upp. Om jag fattade rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Testa att inte ha ett race igång när du ändrar inställningarna. När jag startar spelet så trycker jag på options och sen på graphics... Men sen går det inte att ändra når :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 När jag startar spelet så trycker jag på options och sen på graphics... Men sen går det inte att ändra når :S Har du de senaste uppdateringarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Du har inte märkt att det finns en ikon i samma mapp som heter JuicedConfig.exe? Med den kan du iallafall ändra grafiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hej, Mitt juiced är så fult! Kan man inte ändra grafiken? Jag vet inte om det var du eller Oscar som hade ett sketet grafikkort,men om det är du så har du fått svaret Redigerad 8 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts