beat Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Michael Angelo grejer är tuffa, sicket monster asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Pottiz: Han har den där Mockingbirden i låten You Could Be Mine också . En skön lirare. Två till sköna lirare. Sen är min Signatursgitarr inte helt fel heller =) Redigerad 7 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Pottiz: Han har den där Mockingbirden i låten You Could Be Mine också . Det där är ingen mockingbird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En Telecaster är också en drömgitarr . Stratocaster for teh win! (min gura) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har bestallt en ny gitarr, dock inte sakert att jag far den eftersom jag ar utomlands, ifall de inte har den sa tar jag nog Jackson RR... http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=S470 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har bestallt en ny gitarr, dock inte sakert att jag far den eftersom jag ar utomlands, ifall de inte har den sa tar jag nog Jackson RR... http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=S470 *Bild* Varför vara så otålig?? , om du vill ha en Ibanez helst, varaför då inte hålla ut, Ibanez´en finna la i sverige också?? , musikbörsen kan oftast få hem gitarr bara märket redan är en levarantör, och de ä ibanez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En tusing billigare har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Min favorit elgittar (Bc rich) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .har själv en burnout swd som funkar skit bra... http://www.jam.se/burnout_swd.htm där finns bild å lite text om skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Pottiz: Jo det har han, har den videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Pottiz: Jo det har han, har den videon. Jaha. men det är inte en mockingbird på bilden Vilken gura Redigerad 8 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Redigerad 8 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Och Shavo Odadjian. Soads basist . o eric griffin i murderdolls har iaf sett han spela.. kanske inte använder nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jason och Sadowsky bas, vet dock inte vad det är för märke alls, aldrig hört talas om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Går allting som jag tänkt kan jag köpa nån detta år nån av dom här iår Redigerad 8 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jason och Sadowsky bas, vet dock inte vad det är för märke alls, aldrig hört talas om det. LOL! De ända man lägger märke till på den bilden är hans frilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jason och Sadowsky bas, vet dock inte vad det är för märke alls, aldrig hört talas om det. Haha vad han ser ut där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nagon som kan mycket om forstarkare? Har fragot min basta kalla *Host*Topp3*host* men han visste inte. Sa min fraga ar om en IBZ10G 10w ar vard runt 500 kr? http://www.ibanez.co.jp/world/products/amp/pict/ibz10g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nagon som kan mycket om forstarkare? Har fragot min basta kalla *Host*Topp3*host* men han visste inte. Sa min fraga ar om en IBZ10G 10w ar vard runt 500 kr? Funkar inte ÅÄÖ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Denna kanske inte är så häftig så men jag har iaf en sådan,ville bara på peka det...nybörjare så jag tycker den är bra för att jag är nybörjare iaf Är med i bandet Not Available samma band som Frenzy är med i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts