pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 POsta dom balla bilderna här Mockingbird Doubleneck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kolla denna: Mick 'Bob Alan Deal' Mars och hanns fina gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Slash på en Mockingbird jäddra Jackson i bakrunden edit. Redigerad 7 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Bara såna demoner som Nikki 'Frank Ferrana' Sixx spelar på dessa saker: Nrj jag ska inte spamma sönder mig själv i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Aah. Nicki Sixx från Mötley Crue, han spelar typ bara Thunderbirds.. Twiggy Ramirez har fått en av basarna han hade på turne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Aah. Nicki Sixx från Mötley Crue, han spelar typ bara Thunderbirds.. Twiggy Ramirez har fått en av basarna han hade på turne När vi ändå är inne på Nikki Sixx: http://www.gibson.com/whatsnew/pressrelease/2000/dec6a.html Kolla sidan, det står lite mer om Nikki Sixxs alla baser och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Första gången jag ser samma två personer skriva varannat inlägg hela tiden i en topic Detta kunde ni två lika gärna tagigt på msn. Sablarns posthunters Redigerad 7 juli, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Den yttersta perfektionen i gitarrernas underbara värld... Ken Lawrence explorer. Handgjord endast av honom, man kan bara drömma om perfektionen i varje gitarr och bas han konstruerat under åren. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/kltb.jpg ^ Klicka för större bild. Redigerad 7 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Första gången jag ser samma två personer skriva varannat inlägg hela tiden i en topic Detta kunde ni två lika gärna tagigt på msn. Sablarns posthunters Det är ju ontopic. sådeså! @Topp3 : Fett balla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Bara såna demoner som Nikki 'Frank Ferrana' Sixx spelar på dessa saker: Nrj jag ska inte spamma sönder mig själv i denna tråd. Och Shavo Odadjian. Soads basist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Och Shavo Odadjian. Soads basist Men han är ingen demon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 vackrast av alla.. Tom arayas bas i Slayer....Mr.M vet vem/vad jag snackar om en ok esp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tom arayas bas i Slayer....Mr.M vet vem/vad jag snackar om Han spelar väll inte på en sån? vad heter den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Le bild. en ok esp Hade varit mycket snyggare med gamla V-formen. Typiskt Gibson att vara så jävla överbeskyddande med sina designer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 En bild till, Tom Morellos gitarr: SOUL POWER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Explorer is the shit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vad heter moddelen? måste kolla om det finns någon svensk återförsäljare http://www.musikmuehle-engen.de/images/products/esp-ta600-bk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vad heter moddelen? måste kolla om det finns någon svensk återförsäljare Kanske testa att titta på Esp's hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 http://212.112.182.19/images/75/75-75981779775.jpg Woaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Den är snygg. http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0150302867_md.jpg En Telecaster är också en drömgitarr . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts