eXotic Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Den var cool Cool ? Man fattar inte vad han har skrivit, jag fick de till att han hade varit hos någon kompis och skjutit me det där vapnet och fått en smäll för att han hade slösat på kulorna, och sen gått hem o satt sig vid datan o börjat skriva på gtasajten och såg just den här Topicen och tyckte det var ett lustigt sammanträffande. Men jag fick läsa om hans inlägg flera gånger innan jag äns hade fattat hälften av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Mmmh Håller me Jag fick läsa hans Topic 3ggr för att fatta vad han skrev |Ok men hursomhelst Letts hålla oss till Da topic|Har nån sett exakt vart det vapnet Är? EdIt:Har du hittat den Egget? Redigerad 9 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [ vapnet e en M16 från vetnam e as svår att hitta men den e där och e as cool! jag har inte hittat den själv men en kompis hadde den och han visade mig och jag ba lol hehehe O trykte jag på näsan slog han på :'( varför gjorde du så sa ja då SLÖSA INTE PÅ KULORNA!!!! hehe tyckte jag fan tyckte han herrå sa ja ses sa han. hem kom ja. www.gtasajten.com skrev jag. och vilket sammanträffande va? Vilket land är du ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Error Redigerad 9 juli, 2005 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 [ vapnet e en M16 från vetnam e as svår att hitta men den e där och e as cool! smile_av_GTA3_PLAYER.gif jag har inte hittat den själv men en kompis hadde den och han visade mig och jag ba lol hehehe O trykte jag på biggrin.gif näsan slog han på crying.gif varför gjorde du så sa ja då blink.gif SLÖSA INTE PÅ KULORNA!!!! hehe tyckte jag fan tyckte han herrå sa ja ses sa han. hem kom ja. www.gtasajten.com skrev jag. och vilket sammanträffande va?] hmm vad säger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) [ vapnet e en M16 från vetnam e as svår att hitta men den e där och e as cool! smile_av_GTA3_PLAYER.gif jag har inte hittat den själv men en kompis hadde den och han visade mig och jag ba lol hehehe O trykte jag på biggrin.gif näsan slog han på crying.gif varför gjorde du så sa ja då blink.gif SLÖSA INTE PÅ KULORNA!!!! hehe tyckte jag fan tyckte han herrå sa ja ses sa han. hem kom ja. www.gtasajten.com skrev jag. och vilket sammanträffande va?] hmm vad säger du? Hm, ska försöka att översätta åt dig (och alla andra) även fast jag inte fattar särskilt mycket av vad The Orpanitsh har skrivit. "Vapnet är en M16 från Vietnam och den är väldigt svår att hitta men den är där (vadå "är där"? I Blueberry?) och är väldigt cool! Jag har inte hittat den själv men en kompis hade den och han visade mig den för ett tag sen och jag skrattade ut högt och han tryckte mig på näsan och slog mig (). "Varför gjorde du så?" sa jag då. "Slösa inte på kulorna!" ropade han och då gick jag hem (och sa "Ses sen!"). Då jag kommit hem så gick jag in på www.gtasajten.com och tänk vilket sammanträffande att det kommit en tråd om det vapnet." Egentligen borde ungar som inte ens kan skriva så att man förstår bli bannade tills dem kan skriva någorlunda bra. Edit: För övrigt så tog det tio minuter att renskriva The Orpanitsh inlägg. Redigerad 9 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nej. Mystery Gun är dildon. Finns på polisstationen i Blueberry och i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ok tack för svaret! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hm, ska försöka att översätta åt dig (och alla andra) även fast jag inte fattar särskilt mycket av vad The Orpanitsh har skrivit. "Vapnet är en M16 från Vietnam och den är väldigt svår att hitta men den är där (vadå "är där"? I Blueberry?) och är väldigt cool! Jag har inte hittat den själv men en kompis hade den och han visade mig den för ett tag sen och jag skrattade ut högt och han tryckte mig på näsan och slog mig (). "Varför gjorde du så?" sa jag då. "Slösa inte på kulorna!" ropade han och då gick jag hem (och sa "Ses sen!"). Då jag kommit hem så gick jag in på www.gtasajten.com och tänk vilket sammanträffande att det kommit en tråd om det vapnet." Egentligen borde ungar som inte ens kan skriva så att man förstår bli bannade tills dem kan skriva någorlunda bra. Edit: För övrigt så tog det tio minuter att renskriva The Orpanitsh inlägg. Hahaha, bra översatt CurunirOfValinor. Det där borde du fått medalj för Killen borde nog lära sig liite svenska innan han ens försöker skriva någonting här hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hahaha, bra översatt CurunirOfValinor. Det där borde du fått medalj för Killen borde nog lära sig liite svenska innan han ens försöker skriva någonting här hahaha Alla är ju inte bra på allting, men nån borde sova mindre under svenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alla är ju inte bra på allting, men nån borde sova mindre under svenskan. Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Mmmhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Cool ? Man fattar inte vad han har skrivit, jag fick de till att han hade varit hos någon kompis och skjutit me det där vapnet och fått en smäll för att han hade slösat på kulorna, och sen gått hem o satt sig vid datan o börjat skriva på gtasajten och såg just den här Topicen och tyckte det var ett lustigt sammanträffande. Men jag fick läsa om hans inlägg flera gånger innan jag äns hade fattat hälften av den. När jag läste den lät det som rim Coola rim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts