Jump to content

Jag hittar int Mystery gun i blueberry *Nyfiken*

Share

Recommended Posts

[ vapnet e en M16 från vetnam e as svår att hitta men den e där och e as cool! ;)

jag har inte hittat den själv men en kompis hadde den och han visade mig och jag ba lol hehehe O trykte jag på :P näsan slog han på :'( varför gjorde du så sa ja då :P SLÖSA INTE PÅ KULORNA!!!! hehe tyckte jag fan tyckte han herrå sa ja ses sa han. hem kom ja. www.gtasajten.com skrev jag. och vilket sammanträffande va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[ vapnet e en M16 från vetnam e as svår att hitta men den e där och e as cool! ;)

jag har inte hittat den själv men en kompis hadde den och han visade mig och jag ba lol hehehe O trykte jag på :P näsan slog han på :'( varför gjorde du så sa ja då :P SLÖSA INTE PÅ KULORNA!!!! hehe tyckte jag fan tyckte han herrå sa ja ses sa han. hem kom ja. www.gtasajten.com skrev jag. och vilket sammanträffande va?

Samiska?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok tack för svaret Gtapimpfoolife :P

Har du Guidebook Gtapimpfoolife?

Edit:Kommer--->(BiLd)

Nej men jag har tjuvläst den ganska ordentligt. :P Ska jag vara ärlig så kan jag ändå allt utantill.

Ungefär allt dom har tryckt ut sitter inte på den platsen.. Asjobbigt då

Japp, eller kolla på Photo Opsen, bilderna är helt fel. Jag har för mig att dom till och med har bett om ursäkt på deras hemsida.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nej men jag har tjuvläst den ganska ordentligt. :wub: Ska jag vara ärlig så kan jag ändå allt utantill.

Japp, eller kolla på Photo Opsen, bilderna är helt fel. Jag har för mig att dom till och med har bett om ursäkt på deras hemsida.

Hehe samma här ;)---->asso kan allt utantill

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
[ vapnet e en M16 från vetnam e as svår att hitta men den e där och e as cool!  ;P

jag har inte hittat den själv men en kompis hadde den och han visade mig och jag ba lol hehehe O trykte jag på ^_^  näsan slog han på :'(  varför gjorde du så sa ja då ;)  SLÖSA INTE PÅ KULORNA!!!!  hehe tyckte jag fan tyckte han herrå sa ja ses sa han. hem kom ja. www.gtasajten.com skrev jag. och vilket sammanträffande va?

Sry jag dubbelpostar Nu! (vet int hur man dubbelQuotar)

Int för att va Osjyst men du Stavar FÖR JÄVLIGT!!!! :P:PB):P:wub::o

Redigerad av Swift
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sry jag dubbelpostar Nu! (vet int hur man dubbelQuotar)

Int för att va Osjyst men du Stavar FÖR JÄVLIGT!!!! :D  :)  B)  :P  :wub:  :wub:

Mmm, instämmer att det är svårt att förstå det där.

Sen för att jävlas är det väl en M4? Och inte en M16 från vietnam, och ännu petigare: om det varit en M16 så hade det nog varit större chans att det var en från USA :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[ vapnet e en M16 från vetnam e as svår att hitta men den e där och e as cool! :D

jag har inte hittat den själv men en kompis hadde den och han visade mig och jag ba lol hehehe O trykte jag på :) näsan slog han på :'( varför gjorde du så sa ja då :wub: SLÖSA INTE PÅ KULORNA!!!! hehe tyckte jag fan tyckte han herrå sa ja ses sa han. hem kom ja. www.gtasajten.com skrev jag. och vilket sammanträffande va?

Ursäkta mig, men hur gammal är du? Fattar inte ett dugg av vad du menar. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har inte hittat den själv men en kompis hadde den och han visade mig och jag ba lol hehehe O trykte jag på ;P näsan slog han på :'( varför gjorde du så sa ja då :wub: SLÖSA INTE PÅ KULORNA!!!! hehe tyckte jag fan tyckte han herrå sa ja ses sa han. hem kom ja. www.gtasajten.com skrev jag. och vilket sammanträffande va?

Den var cool :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor