notorius Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag kom till uppdragen i Badlands: Badlands First Date King in Exile First Base Gone Courting Made in Heaven Wu Zi Mu Farwell, My Love Undrar om uppdragen: First Date King in Exile First Base Gone Courting Made in Heaven Är det videosekvenserna med Catalina eller har jag missat dem helt? Uppdragen med Catalina är: Tanker Commander Against All Odds Local Liqour Store Small Town Bank OBS!: Innan man kommer till uppdragen så finns det alltid en videosekvens somk har nåt namn och sen kommer uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 First Date King in Exile First Base Gone Courting Made in Heaven Alla dom uppdragen är cutscenes. Fattar inte varför dom har något namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 1000 Tack, trodde jag missat nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts