eXotic Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men han vill ju bara ha lite tips för hur han ska klara de, han kanske har suttit ganska länge och då tröttnar man på de uppdraget och vill ha lite tips, men sen när man har klarat uppdraget då blir man hur lycklig som helst och vill bara spela nästa uppdrag, så jag tror nog att han tycker San Andreas är kul även om han inte klarar av varenda uppdrag på de första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Men han vill ju bara ha lite tips för hur han ska klara de, han kanske har suttit ganska länge och då tröttnar man på de uppdraget och vill ha lite tips, men sen när man har klarat uppdraget då blir man hur lycklig som helst och vill bara spela nästa uppdrag, så jag tror nog att han tycker San Andreas är kul även om han inte klarar av varenda uppdrag på de första försöket. Mhm, just det. Känner igen den känslan, har så j*vla dåligt temperament så att jag är förvånad att mitt tangentbord håller igenom alla j*vla race Redigerad 10 juli, 2005 av Sobieski Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolparts Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kör med Buffalon jag vann det racet själv med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det sägs att Ryder, Big Smoke, Sweet och Brian var ledare. Men jag vet inte. Det finns väl bara en ledare i ett gäng ? Eller har jag fel ? Isf så måste det vara Sweet som är ledaren i OGF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det finns väl bara en ledare i ett gäng ? Eller har jag fel ? Isf så måste det vara Sweet som är ledaren i OGF. Det är Sweet som är ledaren, alltså Cjs bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det är Sweet som är ledaren, alltså Cjs bror. WEEEI Jag hade rätt för en gångs skull Hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 WEEEI Jag hade rätt för en gångs skull Hehe.. Congrats. to Robbin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mhm, just det. Känner igen den känslan, har så j*vla dåligt temperament så att jag är förvånad att mitt tangentbord håller igenom alla j*vla race Ja jag är inte lugn som en filbunke direkt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts