Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har inte läst hela topicen, men ett bra tips är å ta det lugnt när man kör, jag satt å snackade med en kompis å åt samtidigt som jag körde, var inte så inne i å klara. Men det visade sig att jag vann, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har inte läst hela topicen, men ett bra tips är å ta det lugnt när man kör, jag satt å snackade med en kompis å åt samtidigt som jag körde, var inte så inne i å klara. Men det visade sig att jag vann, lätt Sitter asspänt på race kanske ska försöka coola ner lite så kanske det går bra? för har fortfarande inte klarat skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det sägs att Ryder, Big Smoke, Sweet och Brian var ledare. Men jag vet inte. Sorry för dubbelpost men i manualen står det endast ledare under Sweets namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Sorry för dubbelpost men i manualen står det endast ledare under Sweets namn Jo det har du ju rätt. Brian var ju ledare först men han dog ju. Så då måste ju Sweet bli ledare efteråt eftersom han är brorsa och CJ var ju i LC så han kan ju inte vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kanske pyttespoiler Cv uppdraget som kommer sen är ju mycket svårare, den j*vla bilen spinner ju bara omkring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Kanske pyttespoiler Cv uppdraget som kommer sen är ju mycket svårare, den j*vla bilen spinner ju bara omkring... Vet om det svåra uppdraget efter... edit: testade igår ,tog den lungt när jag var etta, dem kom om och ja förlorade Redigerad 9 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Sorry för dubbel post men fixade uppdraget..så kom jag till farwell my love... jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag använde en såndär lowrider, dendär snygga... fan jag kan inte komma på vad den heter... men den med spetsiga kanter och sån skit.. vann hur lätt som helst Remington?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Remington?? Ne, han menar inte Remington, men det är en ganska bra bil, Jag har en LowRider med fyra avgasrör, Suflett, snygga däck-fälgar, och jag har inte fuskat till mig pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Klarar inte "Farwell my love..." nån som kan ge tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ne, han menar inte Remington, men det är en ganska bra bil, Jag har en LowRider med fyra avgasrör, Suflett, snygga däck-fälgar, och jag har inte fuskat till mig pengarna. Var för skulle du ha fuskat till dig pengarna? Att styla en bil kostar väl inte mer än 10 tusen. Sedan fattade jag inte riktigt vilket lopp ni menade. Men nu säger du att du är på "Farewell my love". Det är ju något/några race man kör med en sportbil och sen drar Catalina. Jag tycker inte något av dem var ett dugg svårt. Men det kanske var något annat race ni snackade om? För Buffalon minns jag inte att jag körde med... Det är för lite race i spelet tycker jag! Speciellt där man kan köra med sina egna moddade bilar! Vad ska man ha Nitro till egentligen? Sätter alltid in det i mina bilar men det behöver man ju aldrig använda mer än för nöjes skull (visst, man spelar ju SA för nöjes skull - men ändå). Vore kul om det fanns något race där det verkligen kunde användas och behövdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Drag race skulle ha funnes...kan inte nån modda så att det finns ett sånt race. Bara en helt otrafikerad lång raksträcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kan ja få nå tips om hur ja ska göra eller? ska ja ta det lungt? var spännd? åka tokfort hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Använd Buffalon. Ta det lugnt i början, låt de andra ta de 1-2 första checkpointsen, kör sen förbi dem (ska inte vara något problem eftersom deras bilar är markant sämre än din) kör sen bara så fort du kan utan att stressa, bromsa hellre än ta någon risk. Ta det rätt så lugnt, så ska det lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Klarar inte "Farwell my love..." nån som kan ge tips? Minns inte vad det är för uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Minns inte vad det är för uppdrag. Det andra racinguppdraget i landsdelen innan San Fierro. Redigerad 10 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Använd Buffalon. Ta det lugnt i början, låt de andra ta de 1-2 första checkpointsen, kör sen förbi dem (ska inte vara något problem eftersom deras bilar är markant sämre än din) kör sen bara så fort du kan utan att stressa, bromsa hellre än ta någon risk. Ta det rätt så lugnt, så ska det lösa sig. I andra racet kan man inte välja bil, då använder du bilen du vann i det tidigare racet, ZR-350 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Klarar inte "Farwell my love..." nån som kan ge tips? Ärligt talat, lägg ner sa.. du frågar om vartenda uppdrag, verkar inte klara något själv.. det kan ju inte ens vara kul att köra då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ärligt talat, lägg ner sa.. du frågar om vartenda uppdrag, verkar inte klara något själv.. det kan ju inte ens vara kul att köra då Jag själv tycker det är kul när han frågar. Det händer något på forumet, eller det gör det hela tiden. men isf kan du själv dra från forumet om du stör dig så mycket på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag själv tycker det är kul när han frågar. Det händer något på forumet, eller det gör det hela tiden. men isf kan du själv dra från forumet om du stör dig så mycket på det. Stör mig inte på det, kan bara inte förstå hur man tycker spelet är kul om man måste fråga om hjälp om varje uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts