Jump to content

Racet med Ceasar på San Fierro

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har inte läst hela topicen, men ett bra tips är å ta det lugnt när man kör, jag satt å snackade med en kompis å åt samtidigt som jag körde, var inte så inne i å klara. Men det visade sig att jag vann, lätt :o

Sitter asspänt på race ;) kanske ska försöka coola ner lite så kanske det går bra? för har fortfarande inte klarat skiten :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Kanske pyttespoiler

Cv uppdraget som kommer sen är ju mycket svårare, den j*vla bilen spinner ju bara omkring...

Vet om det svåra uppdraget efter... :wub:

edit: testade igår ,tog den lungt när jag var etta, dem kom om och ja förlorade :P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne, han menar inte Remington, men det är en ganska bra bil,

Jag har en LowRider med fyra avgasrör, Suflett, snygga däck-fälgar, och jag har inte fuskat till mig pengarna.

Var för skulle du ha fuskat till dig pengarna? Att styla en bil kostar väl inte mer än 10 tusen.

Sedan fattade jag inte riktigt vilket lopp ni menade. Men nu säger du att du är på "Farewell my love". Det är ju något/några race man kör med en sportbil och sen drar Catalina. Jag tycker inte något av dem var ett dugg svårt. Men det kanske var något annat race ni snackade om? För Buffalon minns jag inte att jag körde med...

Det är för lite race i spelet tycker jag! Speciellt där man kan köra med sina egna moddade bilar! Vad ska man ha Nitro till egentligen? Sätter alltid in det i mina bilar men det behöver man ju aldrig använda mer än för nöjes skull (visst, man spelar ju SA för nöjes skull - men ändå). Vore kul om det fanns något race där det verkligen kunde användas och behövdes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använd Buffalon. Ta det lugnt i början, låt de andra ta de 1-2 första checkpointsen, kör sen förbi dem (ska inte vara något problem eftersom deras bilar är markant sämre än din) kör sen bara så fort du kan utan att stressa, bromsa hellre än ta någon risk. Ta det rätt så lugnt, så ska det lösa sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använd Buffalon. Ta det lugnt i början, låt de andra ta de 1-2 första checkpointsen, kör sen förbi dem (ska inte vara något problem eftersom deras bilar är markant sämre än din) kör sen bara så fort du kan utan att stressa, bromsa hellre än ta någon risk. Ta det rätt så lugnt, så ska det lösa sig.

I andra racet kan man inte välja bil, då använder du bilen du vann i det tidigare racet, ZR-350 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat, lägg ner sa..

du frågar om vartenda uppdrag, verkar inte klara något själv.. det kan ju inte ens vara kul att köra då

Jag själv tycker det är kul när han frågar. Det händer något på forumet, eller det gör det hela tiden. men isf kan du själv dra från forumet om du stör dig så mycket på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag själv tycker det är kul när han frågar. Det händer något på forumet, eller det gör det hela tiden. men isf kan du själv dra från forumet om du stör dig så mycket på det.

Stör mig inte på det, kan bara inte förstå hur man tycker spelet är kul om man måste fråga om hjälp om varje uppdrag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor