Jump to content

Racet med Ceasar på San Fierro

Recommended Posts

*SPOILER VARNING*

Som vanligt frågar jag efter hjälp; Uppdraget man får av Ceasar i san fierro(Racet) när man ska köra race mot dendär Wu zi bo eller vafan han heter, no matter, och jag fattar inte vad för sorts fordon man ska kunna raca med, hittade en seg bil brevid hans ställe som var omöjlig att vinna med. Finns det något tips på¨vad för bil ni använde? Tacksam för svar :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Guest CombatCraft90

Öhhrm.. han tillhör inget gäng... iofs är han polare med Carl så Grove kansk

Edit: Nää juste. Han har ett eket gäng, glömt vad det heter men man får reda på det i Los Desperados(?)

Redigerad av CombatCraft90
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Cesar gäng heter Varrios Los Aztekas.

Bilen brevid Catalinas stuga är en Buffalo. Den ska du använda Xemtoth. :P

Lol, nä hans gäng heter Varrios Los Aztecas :)

Kan jag inte använda Rancher då? den prejjar ju bra..testade me den, men den är inte precis snabb ^_^

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, nä hans gäng heter Varrios Los Aztecas :)

Kan jag inte använda Rancher då? den prejjar ju bra..testade me den, men den är inte precis snabb ^_^

Same shit. :P

Nej men använd Buffalon vid Catalinas hus, den är tillräckligt snabb för att leka sem. Rancher är ju en fet offroadare som går pisslött. Nej Buffalo ska det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Same shit. :)

Nej men använd Buffalon vid Catalinas hus, den är tillräckligt snabb för att leka sem. Rancher är ju en fet offroadare som går pisslött. Nej Buffalo ska det vara.

Okey, få se till att skiten håller tills racet då :P är inte precis vänlig mot fordorna ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhhrm.. han tillhör inget gäng... iofs är han polare med Carl så Grove kansk

Edit: Nää juste. Han har ett eket gäng, glömt vad det heter men man får reda på det i Los Desperados(?)

Varför är grove street och Los aztekaz osams iallifall, fast att Cesar är bästis med en av ledarna i Grove street, (CJ)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor