Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 *SPOILER VARNING* Som vanligt frågar jag efter hjälp; Uppdraget man får av Ceasar i san fierro(Racet) när man ska köra race mot dendär Wu zi bo eller vafan han heter, no matter, och jag fattar inte vad för sorts fordon man ska kunna raca med, hittade en seg bil brevid hans ställe som var omöjlig att vinna med. Finns det något tips på¨vad för bil ni använde? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 En turismo kanske du skulle använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 En turismo kanske du skulle använda? Är dte en bil? vart hittar man den då? Föresten, får man döda medspelarna på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Bilen vid catalinas stuga. Kommer inte ihåg vad den heter men åk till stugan så står det en bil bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Bilen vid catalinas stuga. Kommer inte ihåg vad den heter men åk till stugan så står det en bil bredvid. Vet vilken du menar, fick tips av en snubba att en Rancher skulle vara bra för dén är bra att prejja med. Men som sagt, får man döda medspelarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vet vilken du menar, fick tips av en snubba att en Rancher skulle vara bra för dén är bra att prejja med. Men som sagt, får man döda medspelarna? Inte spränga bilarna. Men du kan alltid försöka skjuta sönder däcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Inte spränga bilarna. Men du kan alltid försöka skjuta sönder däcken. Så dem får inte dö? hm.. okey...får testa mig fram, skriver här om jag får mera problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 I vilkelt gäng tillhör Cesar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Öhhrm.. han tillhör inget gäng... iofs är han polare med Carl så Grove kansk Edit: Nää juste. Han har ett eket gäng, glömt vad det heter men man får reda på det i Los Desperados(?) Redigerad 7 juli, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag anväönde den som catalina har uppe i sin stuga iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Öhhrm.. han tillhör inget gäng... iofs är han polare med Carl så Grove kansk Edit: Nää juste. Han har ett eket gäng, glömt vad det heter men man får reda på det i Los Desperados(?) Cesar gäng heter Varrios Los Aztekas. Bilen brevid Catalinas stuga är en Buffalo. Den ska du använda Xemtoth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Cesar gäng heter Varrios Los Aztekas. Bilen brevid Catalinas stuga är en Buffalo. Den ska du använda Xemtoth. Lol, nä hans gäng heter Varrios Los Aztecas Kan jag inte använda Rancher då? den prejjar ju bra..testade me den, men den är inte precis snabb Redigerad 7 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lol, nä hans gäng heter Varrios Los Aztecas Kan jag inte använda Rancher då? den prejjar ju bra..testade me den, men den är inte precis snabb Same shit. Nej men använd Buffalon vid Catalinas hus, den är tillräckligt snabb för att leka sem. Rancher är ju en fet offroadare som går pisslött. Nej Buffalo ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Same shit. Nej men använd Buffalon vid Catalinas hus, den är tillräckligt snabb för att leka sem. Rancher är ju en fet offroadare som går pisslött. Nej Buffalo ska det vara. Okey, få se till att skiten håller tills racet då är inte precis vänlig mot fordorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Öhhrm.. han tillhör inget gäng... iofs är han polare med Carl så Grove kansk Edit: Nää juste. Han har ett eket gäng, glömt vad det heter men man får reda på det i Los Desperados(?) Varför är grove street och Los aztekaz osams iallifall, fast att Cesar är bästis med en av ledarna i Grove street, (CJ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Varför är grove street och Los aztekaz osams iallifall, fast att Cesar är bästis med en av ledarna i Grove street, (CJ) Dom är inte osams. Det enda gäget Los Aztecas är osams med är Vagos. Annars har dom bra sammarbete med Los Santos och lite utav San Fierros gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Cj är ju ingen ledare över Orange Groove Family, hans brorsa är ju ledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag använde en såndär lowrider, dendär snygga... fan jag kan inte komma på vad den heter... men den med spetsiga kanter och sån skit.. vann hur lätt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det gick väldigt lätt med en Buffalo, jag såg ju inte motståndarna något mer efter starten, trots att jag inte ens körde bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Cj är ju ingen ledare över Orange Groove Family, hans brorsa är ju ledare Det sägs att Ryder, Big Smoke, Sweet och Brian var ledare. Men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts